piątek, 25 listopada 2011

jesień ♥

Hej. Po wyjściu ze szkoły od razu przywitały mnie piękne promyczki słońca. < 3 To się nazywa jesień. Aż musiałam zrobić zdjęcia, takie piękne widoczki. A skoro o widoczkach mowa, to jak dostanę już ten aparat, to zrobię wam zdjęcia moich wszystkich pocztówek. (Tak jak obiecywałam na live chacie.) Dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam sobie piękną sukienkę. Ale jutro też idę, z mamą tak więc pokażę wam całość moich zakupów jutro, bo pewnie jeszcze coś dokupię. A po południu spotkanie z Klaudią. < 3 W niedzielę, natomiast spotkanie z Amandą, na którym mam zamiar sobie coś z nią wyjaśnić. No i poniedziałek szkoła. 
Tak więc na ten weekend jestem bardzo zadowolona i już z niecierpliwością czekam na sobotni poranek! Tak więc tutaj macie zdjęcia i zapraszam was na jutro. < 3






Jak wam się podobają? Mi bardzo. Kocham słoneczną jesień < 3

Miłego weekendu, kochani. ♥

8 komentarzy: