niedziela, 20 listopada 2011

chillout! :D

Witam. : )

Wczoraj byłam na pizzy, innej niż zwykle, a mianowicie była ona urozmaicona w sos i mięso, którego właściwie nie toleruję i nie jem, ale raz na jakiś czas mogę zjeść. Lepsze to niż nic. Potem pochodziliśmy trochę po sklepach, pojechaliśmy do reala, pooglądaliśmy lustrzanki i pojechaliśmy do Plejady. Tam oglądaliśmy auta, ciuchy. Weszliśmy do H&M, ale tam ku mojemu zdziwieniu nie było jeszcze kolekcji VERSACE, z której mam zamiar kupić czarną sukienkę. Mnie jakoś nic nie zadowoliło, natomiast moja siostra kupiła sobie beżową marynarkę w Reserwie. Pojechaliśmy do domu. Pożegnałam się z tatą i razem z siostrą szybciutko weszłyśmy na piąte piętro. No i 18 wychodzimy z mamą na seans Saga Zmierzch: Przed świtem part I, pokaz premierowy. Miałam taką ochotę się rozpłakać, ale mówię nie bo się rozmażę. hehe :D Ślub, ta piękna wyspa no i to dziecko, a inaczej obiekt wpojenia Jacoba. I ten piękny koniec. Zobaczycie, jak pójdziecie. POLECAM! A jeszcze wczoraj mama upiekła babeczki, które wszyscy ze względu na zmęczenie zjedli dopiero dziś. A na dodatek wczoraj jeszcze kupiłam sobie WOW, z obszernym wywiadem z Honoratą Skarbek. Także chillout totalny! A jak u was? : )














Miłego dnia kochani! : )

8 komentarzy:

  1. marynarke Versace? ahahahahahha dziecinko nie stac Cie na to ;) koszt ponad 500zl. i nie spodziewaj sie ze bedzie u Ciebie ;) weszla do 3sklepow w Polsce. Wawa Krakow i Gdansk ;) wiec sama rozumiesz...na aparat nie masz a marynarki bedziesz kupowac,ahahahha nie no dzieki za rozbawienie ;D a film trzeba przyznac baardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm spakowicie. A Honorata ładnie wyszła.
    +Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnaim:D aż się głodna zrobiłam haha:*





    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje Ci bardzo za komentarz i zapraszam ponownie. :)
    pysznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki smakowicie wyglądają < 3
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń