wtorek, 15 listopada 2011

schopping

Hej. Dzisiejszy dzień był cały ,,zalatany``. Od razu po przyjściu ze szkoły poszłam na zakupy. Odwiedziłam na nich tak zwany Chińczyk inaczej mówiąc zwykły sklep oraz (po raz pierwszy!) sh. W sh, po dwu godzinnych przeszukiwaniach sklepu wybrałam sweterek oversize. Natomiast w tym ,,zwykłym sklepie`` kupiłam buty, spinkę do włosów oraz 3 pary kolczyków. Przyszłam do domu. Po dosłownie pięciu minutach babcia krzyczy: Jedziemy do Ikei, zbieraj się! Mówię aha, okej i się ubrałam. Oczywiście kupiłam sobie dwa hot-dogi i śmietankowego loda. A z rzeczy, to lampkę, prześcieradło i czekoladę. Przyjechaliśmy do domu. Mama była od razu z pracy, a wcześniej zrobiła zakupy i kupiła mi papcie. hehe :D Tutaj macie zdjęcia z dziś:









W kolejnych kilku notkach kilka z tych rzeczy opiszę wam dokładniej i podam skąd pochodzą, oraz mniej więcej ile one kosztują.

Pozdrawiam, Weronika ; )

7 komentarzy:

  1. ja dałam 1200 i to była najlepsza cena sklepowa we Wrocławiu, ale wiem że media markt spokojnie znajdziesz go za 1300-1400zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, masz bardzo fajnego bloga. :) Gratuluję zakupów.
    Może dodamy się do obserwowanych?
    OurGreatMovies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, ze zakupy jak najbardziej udane! Słodkie kapcioszki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz!!!!;)
    Super blog!
    Fajne zakupy:D

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a lovely post, I like theseearrings! Great sense of style!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń