czwartek, 3 listopada 2011

pomoc part II

Cześć! Jak tam u was? : ) U mnie jak najbardziej dobrze. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam kolejną, już drugą organizację\ fundację, która pomaga osobą, które nie mają dostępu do podstawowych środków życia, a przede wszystkim do żywności, co dla mnie jest niewyobrażalne. Ale cóż, codziennie 5 mln Polaków doświadcza trudnych warunków bytowych, a ponad 2 mln żyje w  skrajnym ubóstwie. Dzięki takim akcjom jak ta możemy pomóc ludziom żyjącym w biedzie lepiej radzić sobie w trudnej sytuacji życiowej. Wystarczy tylko codziennie raz kliknąć, by deklarowana przez producenta ilość eksponowanej żywności trafiła do osób potrzebujących. Po uzbieraniu ustalonej liczby kliknięć dla danej partii żywności, zostanie ona przekazana Bankom Żywności, które rozdysponują ją na rzecz organizacji, zajmujących się pomocą najuboższym. W miejsce już wyklikanego produktu pojawi się następny produkt, potem kolejny i kolejny, w które także należy kliknąć raz dziennie. W ten sposób wszystkie wyklikane produkty dotrą do najbiedniejszych. Na tej stronie możecie klikać i klikać i klikać i tak codziennie: http://wyklikajzywnosc.pl. Każde kliknięcie się liczy tak więc zapiszcie sobie ten link i klikajcie! Razem pomóżmy osobą w trudnej sytuacji życiowej\finansowej!


WyklikajŻywność.pl



rób to co kochasz!

W. 

14 komentarzy:

  1. i zamówiłam drugie, tylko przez przypadek kliknęłam zły rozmiar ! :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. no 37, tzn. wydaje mi się, że 38, ale pewnie coś przesunęłam i o... już wysłałam dwa maile, chyba powinno się bez kosztów dodatkowych obejść no nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie masz XD
    ja wczoraj stchórzyłam i jej nie powiedziałam -.-'

    OdpowiedzUsuń
  4. postaram się klikać codziennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy tylko będę pamiętać, będę wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna akcja :) oczywiście kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta torebka którą mam na zdjęciu jest h&m , no i można ją kupić również na allegro

    OdpowiedzUsuń
  8. klikam!
    oczywiście że obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń