poniedziałek, 28 listopada 2011

photos

Witam. Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka zdjęć zrobionych wczoraj przeze mnie. Wczoraj posprzątałam cały pokój, co nie zdarza mi się codziennie. Jak typowa nastolatka zawsze miałam wielki bałagan. Na biurku były ubrania wymieszane z klawiaturą, książkami do szkoły i jeszcze innymi rzeczami. Łózko musiałam sprzątać codziennie chyba z dziesięć minut przed pójściem spać - taki był bałagan. A teraz? Na biurku jest klawiatura, monitor, lampka i podkładka. Wszystkie inne rzeczy schowałam głęboko do szafki, bo i tak z nich nie korzystałam. W szafie wszystko jest ładnie powieszone na wieszaczkach. Zmieniłam sobie też firanki, na wzorek z motylkami na listkach. Rolety są zielone, te firanki też takie przeźroczysto-zielone i tapeta też jest zielona. Moim zdaniem teraz wszystko jest przejrzyste, ładnie poukładane i wreszcie można tu zaprosić jakąś koleżankę! : )









Pozdrawiam : D

6 komentarzy: