czwartek, 17 listopada 2011

buty\sweter

Cześć. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić bliżej moje dwa wczorajsze nabytki. Mowa o butach i sweterku. Moim zdaniem to tylko te dwie rzeczy są na tyle istotne, aby poświęcać im całą notkę. Buty, zwykłe trampki, szare i wygodne, o czym mogłam się dzisiaj przekonać. Sweter, przeciętny beżowy sweterek z secondhandu, over size.









Ostatnio mam problemy albo z blogerem albo z moim komputerem. Muszę go chyba oddać do naprawy aby chodził szybciej. A poza tym, to muszę kupić klawiaturę, bo piszę na zastępczej i głośniki bo od miesiąca słucham tylko radia, co przy mojej miłości do muzyki jest naprawdę karygodne. haha : ) Tydzień się ledwo nie zaczął a już weekend. Jutro wybieram się z siostrą i z tatą na pizze. A w sobotę idę na Zmierzch z mamą. ^.^ O tym oczywiście będzie osobna notka. : p A niedziela wolna! A wy jakie macie plany na weekend? :D

buty-zwykły sklep
sweterek-sh

PS: cykl pomocy na razie wstrzymuję do niedzieli, ponieważ jutro relacja z pizzy, a w sobotę z filmu !

Miłego wieczoru. : )

16 komentarzy:

  1. my-secret-dreamx3.blogspot.com zapraszam .
    ps: ładny blog .
    bff

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog ! zapraszam do nas ;d http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuję, czekam na kolejną notkę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog , fajne butki .;) , zapraszam , obserwujemy .? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w ktorym sh kupujesz? ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. anonimowy 21:18:

    jakbyś czytał\a moje notki to być wiedział\a, że byłam pierwszy raz w sh, tak więc nie robię tam wielkich zakupów codziennie, tylko miałam taką ochotę. a tak poza tym, to nie wiem czy jesteś z tej samej miejscowości co ja, więc nie będę się rozpisywała w którym sh kupiłam ten sweterek, bo może nie zrozumiesz, ale sh z dużym asortymentem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;* . ciekawie piszesz . Ja jadę do Końskich na cały weekand , potem do domu w niedzielę i przyjeżdża ciocia ; *..A buty b. fajne ;* sama na jakieś poluję więc może znajdę podobne ;* ..

    Naprawdę super blog :*

    OBSERWUJEMY? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny sweterek(:
    jeden z moich ulubionych kolorów.
    buty też świetne, mam je.. niestety szybko się brudzą ;<
    Misella
    pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, jestem z sosnowca i tylko tak zapytałam w którym byłaś? :> powiesz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. anonimowy 20:46:

    w dużym a z tego co wiem, to w sosnowcu jest tylko jeden taki. mam nadzieję, że pomogłam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Super trampki, ja uwielbiam taką prostotę !

    OdpowiedzUsuń