sobota, 20 sierpnia 2011

zdjęcia

Witam was kochani, bardzo serdecznie w ten nieco wietrzne, ale zarazem słoneczne południe . Właśnie wróciłam, ze sklepu, do którego się nie dotrze innym sposobem, niż auto, ponieważ oddalony jest on o około dwa kilometry . Kupiłam sobie między innymi Frugo, które w ostatnim okresie stało się bardzo popularne, a przecież nie jest ono na rynku spożywczym od dziś . Moją uwagę przykuła także gazetka AVANTI, w której po małym przeglądzie na prawdę jest co czytać ! Znajdują się tam także kupony rabatowe do naprawdę dobrych sklepów . Między innymi Levisa, Orsay`u, s.Olivera i wielu innych, może nie popularnych sklepów, ale na prawdę dobrych jakością ! No i jest w niej co czytać oraz oglądać . Podane są tam outfity, oraz produkty warte kupna . Coś mi się tak kojarzy, że lipcowy numer też kupiłam, ale szczerze powiedziawszy, to nie jestem tego pewna w stu procentach . Ale po przeczytaniu całości, na pewno wam zdam relacje czy naprawdę warto kupować , modowe gazetki `. Dzisiaj moja siostra zgrała zdjęcia, z telefonu więc na reszcie mogę wam pokazać jak wygląda to słynne jezioro na Pogorii I . Nie wiem, czy widzieliście to już, bądź też macie okazję widzieć w przyszłym czasie, ale te dwa czy trzy zdjęcia są na prawdę magiczne . Także zapraszam, do oglądania, podziwiania oraz komentowania . A za wszystkie dotychczasowe komentarze, wejścia oraz obserwacje na prawdę szczerze wam dziękuję, kochani ! JESTEŚCIE CUDOWNI !

 
 

PS : Zapraszam was serdecznie na mojego photobloga, którego link znajdziecie po prawej stronie w LINKI . Zapraszam także do polubienia strony mojego bloga , na Facebooku .

miłego dnia, mordki moje ! ; )

3 komentarze:

  1. Hej.

    @ poprawki.: naprawdÄ™ i nareszcie siÄ™ pisze Å‚Ä…cznie. xD

    Jezioro świetne, az się chce tam byc :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe . dzięki, zaraz poprawię . ; d

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie śliczne ;p
    Zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń