poniedziałek, 29 sierpnia 2011

spotkanie z W \ fly

Witam was bardzo serdecznie, i z góry przepraszam, że piszę o tak później porze. Tydzień wystartował od spotkania, z W, które naprawdę dało mi do myślenia. Ale ogółem mówiąc było świetnie! Przy okazji tego wypadu na lody miałam okazję porozglądać się co nieco po sklepach, i dziwi mnie, że pod koniec sierpnia do sklepów zawitała już kolekcja jesienna. Moją uwagę zwróciła także biżuteria CUBUSA, C&A, PROMODA i jeszcze paru innych sklepów, ale nie pamiętam ich nazw. Jutro sprzątam w pokoju, natomiast w środę jedziemy z mamą na zakupy szkolne. Nareszcie! Nie mogłam się już doczekać. Dzień przed rozpoczęciem a ja kupuję dopiero zaopatrzenie. ; \ To nie jest jeszcze pewna informacja, ale być morze trafią mi się jeszcze jakieś buty. ; ) Dalszy plan tygodnia powiem wam na dniach. Mi szczególnie podoba się piątek. < 3 Dobrze, kochani. Ja będę już kończyć a was zapraszam jeszcze do odsłuchania piosenki na dziś Fly. ^.^
 
    English version

I welcome you very warmly, and with apologies in advance that I write about this later time. Week started with a meeting of W, that really got me thinking. But overall, saying it was great! On the occasion of this trip for ice cream I had the opportunity to look around the shops a little bit, and it surprises me that at the end of August, the stores have a collection of autumn has arrived. My attention was also jewelry Cubus, C&A, PROMOD and even a few other stores, but I do not remember their names. Tomorrow I clean the room, and on Wednesday we go shopping with mom at school. Finally! I could not wait. The day before the start and I only buy supplies. ; \ It is not yet certain information, but perhaps I will go to sea any more shoes. ;) Further plan the week I'll tell you soon. I particularly like the Friday. <3 Well, my dears. I'm going to finish and yet I invite you to listen to the songs on the fly today. ^. ^

 

 

 

 







a teraz czas na upragniony sen ...

4 komentarze:

  1. Dobry pomysł z tą angielską wersją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie weźmiesz udziału ?
    prosze, to dla mnie b ważne !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, dzięki za komentarz :) uwielbiam tą piosenkę ! :)

    OdpowiedzUsuń