piątek, 26 sierpnia 2011

Drowning

Cześć ! Nie wiem czemu to zawdzięczam, ale wczoraj kompletnie nie miałam weny. Słowa tak mi się plątały, że nie umiałabym napisać ani zdania. Swój dzisiejszy nastrój porównuje to piosenki Seleny Gomez - Who says. Przez ostatnie 48 godzin tylko ona mi chodzi po głowie i za wszelką cenę nie mogę się od tego uwolnić. A po woli zaczya mnie to męczyć, w końcu to dwa dni słuchania jednej piosenki. ; \ Wczoraj wybraliśmy się do Castoramy, gdzie zakupiłam jedynie pudełeczko, na pieniądze. Ale w końcu co miałabym kupić w sklepie z artykułami budowlanymi ? Z kolei dziś wybrałyśmy się nad jezioro popływać. Można tam wyjść tylko na parę takich ,większych` kroków no i glony, których naprawdę nie lubię. ; \ Natomiast na chwilę obecną czekamy z siostrą na rozpalanie się grilla, aby móc położyć pyszne kiełbaski na ogniu i piec je oraz oczywiście zjeść. Nie wiem, jak ona ale ja jestem bardzo głooooodna ! ^.^ Dziś piątek, czyli ostatni weekend przed rokiem szkolnym 2011\2012. Jak go wykorzystacie ? Ja do niedzieli jestem na Pogorii, więc żadnej imprezki nie będzie. haha ; ) Może po powrocie jeszcze coś się przytrafi, ale to nie jest pewna informacja. ^.^ Harmonogram, na nadchodzący tydzień powoli się zapełnia i powoli brakuje w nim miejsca. haha ^.^  Dobrze, kochani. Na koniec notki nuta na dziś -  Drowning. ^.^

 

Bawcie się kochani, bo wakacje się już kończą ... ^.^

1 komentarz:

  1. świetny blog, a piosenke seleny lubie ;D


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń