sobota, 27 sierpnia 2011

Jessie J - Who is laughing now

Witam wszystkich bardzo gorąco. Dzisiejsza pogoda jest nie do opisania, ponieważ cały dzień słoneczko świeciło, świeciło i świeciło. Dopiero dosłownie przed godziną dało sobie spokój i przestało bić gorącem. Było to oczywiste, że pójdę nad jezioro się troszkę ochłodzić. Zrobiłam dla was trochę zdjęć więc wam je oczywiście pokażę. Chciałabym wam także pokazać, bądź też udostępnić video Jessie J - Who is laughing now. Na prawdę świetna piosenka, także polecam serdecznie! Jedną rzeczą, która jest tam nie potrzebnie, to motyw szkolny, czy też całość utrzymana w tych klimatach. Ale cóż, nie da się tego ominąć - 1 września szkoła, drogie dzieci oraz szanowna młodzieży! Jak pewnie zauważyliście zmieniłam też, nieco ekstremalnie wygląda mojego bloga. Chciałabym oczywiście przeczytać, co wy o nim sądzicie, ponieważ wszystkie te zmiany robię dla was - moich czytelników! A udowadniacie mi to stale rosnącą liczbą obserwatorów mojego bloga. Wielkie dziękuję dla was za wszystko, kochani! A co do wyglądu bloga, to mam w planach zrobienie nagłówka z moją osobą, ale to już po rozpoczęciu roku szkolnego oraz po moich urodzinach, z którymi będzie ,niezła jazda`. haha ; ) Ale o szczegółach z tym związanymi potem. Cóż, ja będę powoli kończyć a was zapraszam jeszcze do polubienia mojej strony na Facebooku!

 English version :

Hi all very hot. Today's weather is not to describe, since the day the sun shone, shone and shone. Just before the hour literally gave it a rest and stopped beating heat. It was obvious that I will go to the lake a little cool. I did some photos for you, so of course I'll show you them. I would like you also show or video to share Jessie J - Who is laughing now. We really great song, and I recommend heartily! One thing that is not there unnecessarily, the school theme, or a whole maintained in these climates. But hey, this can not be miss - September 1, school, dear little children, and adolescents! As you probably noticed I changed it a little extreme look of my blog. Of course I would like to read what you think about it, because all these changes I make to you - my readers! And proving it to me growing number of observers to my blog. Big thank you to you for everything, folks! And as for the appearance of the blog, I have plans to make the header of my person, but that is after the start of the school year and after my birthday, which will be, a good ride `. haha:) But the details associated with this later. Well, I will slowly end and yet I invite you to like my Facebook page!



 i jeszcze jedno video do piosenki Rihanny - Cherrs.

and even a video for the song Rihanna - Cherrs.



a już niedługo chillout z coca colą na balkonie ^.^

soon and chill with coca cola on the balcony ^.^

Pozdrawiam.

Yours.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam jeziora! Ja wybrałam się na basen, ale z powodu wiatru było mi za zimno w wodzie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem po co piszesz też po angielsku, ale okej to Twój blog :D.


    Wiesz ja też próbowałam zrobić zdjęcie, a na nim by pisało Andzia, ale nie wiem jak mam to zrobić, bo wyskakuję, że muszę mieć coś tam napisane gdzie jest ' Andzia Official Blog', bo to pole nie może być puste. Jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nad morzem byłam :):)

    jest fajnie,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, jeśli ktoś mnie o coś prosi, to staram się to robić, więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń