piątek, 12 sierpnia 2011

Just A Little Bit

Halooooooo ! Właśnie skończyłam jeść pyszną kiełbaskę z grilla , którego rozpalaliśmy o 20 także jestem troszkę w tyle jeżeli chodzi o tą czynność . Teraz siedzimy wszyscy i słuchamy hiciorów , które puszczam ! Jakby to .. I` m DJ on this party ! haha Także zabawę mamy dobrą . Jak na razie oczywiście . Na tą chwilę słuchamy Roberta M , ponieważ jest to naprawdę dobra piosenka na imprezy ! Stanowczo polecam .


Więcej hitów , które według mnie są hitami lata macie na moim drugim , photoblogu , pod moją drugą notką .


miłego wieczoru wam , moje mordki życzę ! haha ; ) 

chill and have fun ! - właśnie kreuje swój jedyny i nie powtarzalny styl !

2 komentarze:

  1. Fajna piosenka!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń