niedziela, 21 sierpnia 2011

zdjęcia part I

Cześć, wszystkim ! Aktualnie siedzę już przed domkiem, po wyjeździe mojej siostry no i K ... Ale, ale jeszcze tylko rok i będziemy się mogli znowu spotkać. Już się nie mogę doczekać ! Nie mogę się doczekać wielu rzeczy. Pierwszego września, jedenastego września a także jutra, ponieważ każdy dzień jest dla mnie ważny. Oczywiście są takie dni, które są ważniejsze od tych codziennych. Tak, czy tak dzisiaj obiecane wczorajsze zdjęcia. Troszkę ich jest więc chciałabym to podzielić na dwie części, bo jak sami wiecie mam mały problem z dodawaniem zdjęć na blogerze. Cóż, ja wam życzę miłego oglądania oraz proszę o komentarze. Zarówno te negatywne jak i pozytywne na temat mojej osoby !

   

PS : dziękuję wam serdecznie za wejścia, komentarze oraz liczbę obserwatorów . 

PS : zapraszam tutaj : http://andziaaaa.blogspot.com/

PS : co miałam na sobie, to chyba wiecie, a jeśli nie, to pytajcie w komentarzach ! 

2 komentarze: