niedziela, 21 sierpnia 2011

outfit

Hej ! Wczorajsze oczekiwania na K, nie były zbyt długie także było troszkę śmiechu. haha ; ) Jeżeli chodzi, o wczorajszy dzień, to był on zdecydowanie tym z lepszych dni. Zdołałam nawet zrobić dla was zdjęcie outfitu. Jak wiecie ja ( póki co ! ; ) nie mam aparatu, więc zdjęcia wykonywała moja siostra. Więcej dam wam, jutro ponieważ muszę je jako tako przerobić. A tymczasem ja zabieram się, za rozpoczęcie dzisiejszego dnia, od pójścia, na pomost i mam nadzieję zrobienia kilku fotek. Napiszę wieczorem, albo popołudniem. ; )




  a co miałam na sobie ?
buty : F&F ( tesco ) ; ) 
leginsy : S&A
top : H&M
torebka : zwykły sklep

Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję, za wczorajsze rekordowe wejścia ! ; )

7 komentarzy:

  1. fajne buty ;D
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To troche żałosne jak robisz takie słodkie minki myśląc, że jesteś ładna, zgrabna i budzisz zachwyt. Może lepiej w ogóle nie dodawaj zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the second picture,adorable face and expression,plus the tender lights...love the colors,the atmosphere,the simple but lovely bag below,Wow,so terrific!!!You must be very happy to have it yourself!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nieeeeeeeeeeee tylko nie takie miny upodabniasz sie do honey

    OdpowiedzUsuń
  5. dłuższa bluzeczka i będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie rob takich min bo do tej calej honej to Ci daleko,a Ty bez obrazy jestes za pulchniutka do takich min i póz... i nie noś legginsów ani obcisłych bluzek,bo no sory ale bleee

    OdpowiedzUsuń