piÄ…tek, 12 sierpnia 2011

H&M

Hej ! Pogoda mi jak najbardziej dopisuje . Co prawda rano było niesamowicie zimno , ale teraz już jest okej . Słoneczko świeci , ja zakończyłam jeść obiad i pewnie zaraz będzie sprzątania część druga . Ponieważ przez ostatnie 3-4 godziny wyciągałam łopatą piasek z piaskownicy , która nam się na 100% nie przyda , także trzeba się jej pozbyć . ; ) Teraz pewnie będę robić coś przy trawie , krzaczkach i takiego typu rzeczach . Ogólnie cała druga część wakacji upływa wspaniale ! Na dziś przygotowałam wam kilka rzeczy , z najnowszej kolekcji H&M . Nie wybrałam ich przypadkowo . Po prostu są to rzeczy , które mi się spodobały najbardziej .



 
CoÅ› takiego , jak ta bluzka na drugim obrazku szczególnie przyciÄ…gÅ‚a mojÄ… uwagÄ™ , wiÄ™c chciaÅ‚abym sobiÄ™ jÄ… w najbliższym czasie kupić . OczywiÅ›cie , jak bÄ™dzie w moim H&M . ; ) 
Pozdrawiam was serdecznie oraz zapraszam do udzielania waszych opinii w formie komentarza . Dołączenie się do grona obserwatorów mojego bloga także mile widziane !

4 komentarze:

  1. Å‚adne te ciuchy zapraszam do siebie
    http://agata-modamuzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajna ta koszula ;)
    wizazz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodniee ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka jest mega. ;)
    jasne, że obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy outfit.
    www.cityofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń