piątek, 3 lutego 2012

3.02.2012

Przez ostatnie dni mróz daje nam ostro w kość więc postawiłam na wygodne i cieplutkie ubrania. Koszula w kratę, perełka z secondhandu w postaci swetra, proste spodnie oraz buty emu. Wszystko stonowane w kolorach beżu. Do tego biżuteria - czyli mój nowy pierścionek na dwa palce, w krztaucie uroczej kokardki oraz zegarek. Także dzisiaj elegancko i na luzie. :) A wy co myślicie o takich połączeniach? :)




 

 

 

Wybaczcie mi moje śmieszne miny, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby dodać te zdjęcia. haha ♥

koszula - pożyczona od dziadka | sweter - sh | spodnie - H&M | kurtka - C&A | buty - Auchan
torebka - C&A | pierścionek - House | zegarek - pożyczone od babci

Weronika ♥

27 komentarzy:

  1. świetny strój ^_^
    wbijaj ; magicznypedzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest Ci zimno w takiej kurtetce? nie rob z siebie honej bo Ci nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi strasznie zimno, ale zdjęłam kurtkę (która jest ciepła) na zdjęcia, żeby pokazać co mam pod spodem. :) + nie robię z siebie nikogo. to, że stylem jestem podobna to kogoś to już nie moja wina. :)

      Usuń
  3. brrr własniee nie jest ci zimno ;oo
    hehe i świetny strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z Jagodą w pewnym sensie. Nie rob z siebie kogos kim nie jestes, nie pasuje Ci to, jestes naturalna i to jest twoj atut. Popracowałabym na Twoim miejscu nad wygladem, tzn. wydepilowalabym brwi, oraz nie ubieralabym sie w takie ciuchy ktore dodaja zbednych kilogramow , lub buty, ktore cie skracaja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy wiesz, ale ja mam 13 lat, więc nie będę w tym wieku depilować brwi. wybacz :) a za porady dotyczące ciuchów i butów dziękuję. ; ) również pozdrawiam : >

      Usuń
  5. loveeee the bag :)

    ♥greetings
    http://thecookiesalad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się z tym komentarzami że upodabnia się do Honey , ona jest naturalna i nie ma potrzeby upodobniać się do kogoś . To że jest do niej podobna to nie jej wina !. Znam ją i powiem szczerze że ona woli być sobą niż jak inne laski upodabniać się do kogoś ! .

    OdpowiedzUsuń
  7. do honey?! ;o ja nie widzę podobieństwa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też nie widzę dużego podobieństwa, ale cóż.

      Usuń
  8. Haha. Weronika się upodabnia do Honey? Weźcie się ludzie z poważaniem ogarnijcie. Bo co dziewczyna za dużo zaczeła sukcesów odnosić na blogu więc trzeba ją pojechać? Nie, nie, nie! Weroniko! Brnij dalej w tym co robisz, bo robisz to znakomicie! A wy ludzie zajmijcie się własnymi sprawami :*

    Z poważaniem Klaudia C.
    ps widzę że dobrze się tam bawisz : )
    ps2 To ostatnie zdjęcie najlepsze : )

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetną torbę :)
    anonimami nie ma się co przejmować, bo oni zawsze się czegoś uczepią. szczerze mam pewność, że połowa takich osób ma konta, ale boi się napisać. z resztą jak nie mają cię o co obgadać to szukają szydła w worku ;) no ludzie błagam was!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi o to jakie robi miny i pozy do ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również miałam to na myśli, nie ma sie co obrazac Weroniko ...

      Usuń
  11. Prosto i wygodnie tak jest najlepiej ! A ostatnio zakochałam się w odcieniach brązu i beżu wiec tymbardziej popieram !

    OdpowiedzUsuń
  12. super outfit, szczególnie podoba mi się zegarek, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło by było gdybyś w przyszłym poście wspomniała ,że ja zrobiłam nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebisty nagłówek !: 3 Super outfit, boski pierścionek ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma sprawy .; ) Oczywiście ,że rozumiem. ;D Chętnie wykonam drugi,ale to dopiero w weekend ,bo teraz szkoła, rozumiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweter i spodnie <3
    Kocham twoją twarz !! hihi

    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Weroniko nie masz co sapać... próbujesz robić pozy i miny albo honej albo angeliki ale sory nie wychodzi Ci ;]

    OdpowiedzUsuń