wtorek, 7 lutego 2012

wanna talk ?

Cześć. Pod ostatnią notką było kilka komentarzy dotyczących tego, że rzekomo upodabniam się do Honey i Angeliki. Więc należy Wam się kilka słów wyjaśnienia. Obydwie te osoby są moją inspiracją blogową - bo obydwie prowadzą świetne blogi. Honorata - podobnie jak Angelika znają się na modzie - jak wiecie staram się wejść w świat mody, a do tego potrzebuję jak już wcześniej wspomniałam inspiracji. Dopiero zaczynam blogować - rok czasu to dla jednych mało, dla drugich dużo. Ja nikogo nie udaje - ja kreuję swój jedyny i niepowtarzalny styl. Pozwólcie mi być oryginalną, bo na starcie jest mi to ogromnie potrzebne. Kocham moich czytelników i mam nadzieję, że ta "miłość" jest odwzajemniona. ♥ A co do dzisiejszego dnia...

Około godziny siedemnastej razem z panem Tomkiem, Hubertem oraz moją siostrą wybraliśmy się na basen. Najśmieszniejsze jest to, że my nie pływałyśmy - a sam Hubert. haha :) Potem pojechaliśmy do Lidla kupić kurtkę Hubertowi. Z racji tego, że nie było rozmiaru, bo był tylko za mały albo za duży nie kupiliśmy nic. Potem jadąc 180km\h wjechaliśmy do Kobierzyc (basen mieścił się we Wrocławiu). Jakoś 3-4km przed domem Hubert - sześcioletni chłopiec, mierzący około 130cm wszedł na kolana tacie (panu Tomkowi) i jechał. ?! Tak, tak. To on przez dwie minuty naciskał pedał gazu i to on kierował kierownicą. Szczerze? Nie wiedziałam, że ten chłopak jest tak zdolny. :) Prowadził lepiej od niejednego dorosłego z którym miałam przyjemność jechać. Z całego serca życzę mu sukcesów w jego karierze. ♥ Rozumie się, że polubicie jego fan page na Facebooku? :) Na dzisiaj dla Was outfit.









bluzka - H&M | spodnie - C&A | pierścionek - http://limonkowyszyk.otwarte24.pl

marynarka - Orsay | naszyjnik - New Yorker
Weronika  ♥

12 komentarzy:

  1. Super ! < 3 . I tak trzymaj . ! <3




    Z Poważaniem
    Amanda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się tymi osobami, które mówią, ze się do kogoś upodabniasz :) Zawsze będą osoby, które będą o to oskarżać ;)

    Wow, chłopiec naprawdę zdolny! ;)
    Śliczny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam naszyjnik z piórkami tyle, że niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pierścionek! ;)

    zapraszam do mnie ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit. :)
    Pozdrawiam. ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało co widać na tych zdjęciach. [;

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit :)
    Zapraszam: http://kaykandia.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam naszyjniki z dodatkiem piór :)

    OdpowiedzUsuń