sobota, 11 lutego 2012

Wrocław ♥

Dzisiaj z mamą, siostrą i babcią, która przyjechała wczoraj jakoś w południe wybrałyśmy się do centrum Wrocławia. Konkretnie to na piękny, malowniczy rynek wrocławski. Najpierw pochodziłyśmy trochę po owym rynku, porobiłyśmy kilka zdjęć. Potem poszłyśmy na pyszną pizzę do Dominium uczcić dzień pizzy, który był wczoraj. Ale lepiej później niż wcale. hehe :) Dosłownie po dwóch minutach od wyjścia z pizzerii, wracając do samochodu, po lewej stronie zobaczyłam napis "Starbucks". W momencie zrobiło mi się gorąco i w ogóle nie czułam tego okropnego mrozu. Kawiarnia Starbucks jest synonimem Stanów Zjednoczonych, do których w przyszłości bardzo chciałabym pojechać. :) Także weszłyśmy tam i stanęłyśmy niepewnie przed chętnym przyjąć zamówienie pracownikiem kawiarni. Byłyśmy tam pierwszy raz, więc zupełnie nie wiedziałyśmy co mamy wsiąść. Po dłuższym namyśle zdecydowałyśmy na gorącą czekoladę. Nie pewnie zaczęłyśmy pić i wiecie co? Ta czekolada znalazła się automatycznie na pierwszym miejscu mojego rankingu "gorących czekolad". haha :) Ogólnie kawiarnia zrobiła na mnie bardzo miłe wrażenie. :) Ogólnie to cały dzisiejszy dzień był udany w 100%. Oby takich dni było więcej. ♥ Jutro kierunek Katowice --> Sosnowiec. :)












 Weronika ♥

12 komentarzy:

  1. jesli masz ochote o wpadnij do mnie a nawet dodaj do obserwowanych: www.aleksandres.blogspot.com :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się we wrocławiu barzo podoba. A szczególnie właśnie ten wodospad. Lubię tam chodzić w lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, gorąca czekolada. :)
    Szczerze, nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale może się wybiorę. :P

    Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłam nigdy w Wrocławiu , szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś pojechać do Wrocławia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miasto :-) za jakiś czas nawet planuje wraz z narzeczonym je odwiedzić :-) i fajnie, że pojawił się tam Starbucks :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! :)))
    Zapraszamy do nas, zaczynamy i potrzebujemy wskazówek ;)
    www.escape--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocek to piękne miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Starbucks<3

    Hej. nie ma mnie na fejsbuku, bo mi nie działa. a tak to spoko. napisz mi na fotoblogu na priv, to dam ci gg albo skype i pogadamy. :D

    OdpowiedzUsuń