niedziela, 29 stycznia 2012

Jeansowa koszula. ♥

Jak pisałam w poprzednich notkach w najbliższym czasie mam zamiar wprowadzić dużo zmian na moim blogu. Na dzień dzisiejszy zmieniłam już między innymi nowy wygląd bloga, w tym czcionkę i inne retusze związane z tak zwanymi "stronami" pod nagłówkiem i "gadżetami" po prawej stronie bloga. Myślałam też nad zmianą nagłówka, ale po tylu pozytywnych opiniach w postaci komentarzy stwierdziłam, że jednak go zostawię. : )

Tematem dzisiejszego wpisu jest dawno niewidziany tutaj outfit. Jak wiemy jeans był, jest i będzie zawsze modny. Postanowiłam użyć tego motywu w postaci koszuli z kołnierzykiem. Do tego niedawno zakupione czarne spodnie i buty z ćwiekami. Jako biżuterii użyłam dawno zakupiony naszyjnik z motywem krzyża. Całość bardzo mi się podoba, ale do dalszej oceny przekazuję go Wam. : )









koszula - H&M | spodnie - C&A | buty - Deichmann | bransoletka - (pożyczone od koleżanki)
 kurtka - C&A | łańcuszek - zwykły sklep


Weronika ♥

20 komentarzy:

  1. Świetny blog.! Zapraszam do mnie.:)http://jagoda-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze koszuli, bo sama od dawna takiej szukam < 3
    Bransoletka rownież śliczna ; *
    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest śliczna, a koszula też całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz w tej koszuli :) Mi tylko krzyżyk nie pasuje do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula! Z kiedy to zdjęcia? nie masz śniegu? :D Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z dzisiaj i w Kobierzycach (Wrocław), czyli tu gdzie jestem aktualnie na feriach śniegu nie ma. : <

      Usuń
  7. bardzo ładna koszula. mam zamiar sobie właśnie jakąś podobną kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebista koszula i set :>

    musimy pogadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. heeeej, zapraszam Cie do obserwacji mojego bloga:
    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog
    dodaje się do obserwatorów


    zapraszam do mnie !

    http://pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula. super wyglądasz. :):)
    obserwujemy? ;)
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń