sobota, 18 lutego 2012

What doesn`t kill you make you stronger. ♥

Przez ostatni czas w moim życiu troszkę się działo. Mogłam przekonać się komu mogę ufać, kogo mogę uważać za przyjaciółkę i z kim mogę wiązać najbliższą przyszłość. Postanowiłam także, że trzeba będzie zmienić co nieco w moim stylu. Wiem, że nie wszyscy mają swój określony styl, aczkolwiek ja jako osoba, która wszystko musi mieć zaplanowane z tygodniowym wyprzedzeniem i z wielką dokładnością postanowiłam iż w nadchodzące tygodnie poszukam w internecie jakiś inspiracji modowych i siedząc nad tym dłuższą chwilkę zadecyduje ostatecznie i określę się jaki styl preferuję. Postanowiłam także, że zastanowię się nad tym, jak traktuję inne osoby i będę je traktować tak, jak ja chciałabym być traktowana. No i do tych wszystkich zmian dochodzi także zmiana wyglądu. Na początku plan był taki, że zetnę się na krótko. Coś takiego jak to: KLIK. Ale potem stwierdziłam, że będę wyglądać w tej fryzurze za poważnie. No i w efekcie końcowym za dwa tygodnie idziemy do fryzjera, żeby pani fryzjerka mi doradziła, bo ja już nie mam pomysłu. Także mam zamiar wprowadzić kilka zmian w moje życie, które mam nadzieję wyjdą na dobre. W końcu co mnie nie zabije to mnie wzmocni. ♥



 Dobranoc. ♥

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za zmiany ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja przyjacióła się tak z cieła i teraz musi cały czas prostować włosy by było widać efekt i tą asymetrię

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący blog, w wolnej chwili zapraszam do mnie : http://famme-actuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://imageshack.us/photo/my-images/834/nika.jpg/

    Dla Ciebie! Nowy nagłówek.

    OdpowiedzUsuń