piątek, 10 lutego 2012

Malinowa koszula.

Doszłam do wniosku, że człowiek przyzwyczaja się do sytuacji, która go otacza. Do warunków, które panują w danym miejscu. Sama tego doświadczyłam. Myślałam, że nie zaaklimatyzuję się w Kobierzycach, że będę tęsknić za domem. Co prawda na początku było trochę nudno, ale gdy obejrzałam Kobierzyce wszerz i wzdłuż, gdy poznałam kilka naprawdę świetnych ludzi to całe dwa tygodnie nabrały kolorowych barw. :) Ale wszystko co dobre szybko się kończy i już w poniedziałek będzie trzeba wstać o siódmej i jechać do szkoły. A co do tematu dzisiejszej notki...


Dzisiejsza stylizacja jest dosyć pogodna, za sprawą "malinowej" koszuli mojej mamy. Do tego czarne spodnie, buty na koturnie i elegancka biżuteria; zegarek i kolczyki, których na zdjęciach niestety dobrze nie widać. Brązowa kurtka i komin. Moim zdaniem coś fajnego, kiedy musimy być eleganccy a na dworze jest -12°. Jak zwykle do dalszej oceny zostawiam go Wam. ♥











 koszula - szafa mamy | spodnie - C&A | buty - New Yorker | zegarek - biżuteria babci 
komin - H&M | kurtka - Cubus

Ps: Nagłówek na bloga zrobiła mi bardzo uzdolniona dziewczyna, która robi nagłówki na zamówienie. Tutaj macie link do jej bloga:  http://wiktoria-l.blogspot.com. :)






Weronika ♥

15 komentarzy:

  1. Nie no koszula jest świetna :*

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadziej że będzie więcej notek bo naprawdę moim zdaniem są świetne znasz się na tym co robisz , a te zdjęcie ust mega . ;*



    Pozdrawiam Amanda ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula świetna! Zaprasza do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w tym kolorku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula świetna, komin także :)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje :) szkoda , że nie widać u Ciebie na zdj dobrze tych koturn, z checia bym zobaczyla ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowny nagłówek! A koszula ma świetny kolor, przydałaby mi się taka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ♥ ! Zapraszam Cię na rozdanie , Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem ;)

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/02/rozdanie-strawberrt-cream-zapraszam.html

    Można dostać fajne nagrody ! Zapraszam !

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor koszuli :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie. ;-)

    Może jakiś konkurs/rozdanie?

    Jakby coś to koniecznie mnie powiadamiaj.....

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny sweterek :)
    obserwuję,będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwujemy?
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2012/02/karpacz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupiłaś takie ładne tipsyy? :)

    OdpowiedzUsuń