niedziela, 26 lutego 2012

Sunday

Dzisiaj zostałam obudzona promykami słońca, co wprawiło mnie w zupełnie wiosenny, ciepły i kolorowy klimat. Ale po pełnym przebudzeniu się i zjedzeniu śniadania wyjrzałam za okno a tam małe kuleczki gradu. Za jakieś 20 minut znowu świeciło słońce a potem padał deszcz. haha :) A aktualnie znowu świeci słońce. :) W piątek babcia i dziadek wraz z ich pieskiem przyjechali do nas na cały weekend, z czego się bardzo cieszę, bo przynajmniej jest co robić. :D Na następny tydzień w planach mam obowiązkowo zrealizować przynajmniej dwa outfity, trochę się pouczyć i kupić sobie spodnie na w-f. Dla Was zdjęcia z rana a ja uciekam, bo fajny film na Polsacie leci!




Ściskam !

5 komentarzy:

  1. ale u Ciebie śliczna pogoda ! ;D
    u mnie leje od rana xD
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos :) You have a great blog, mind to follow each other? ^^

    Cheers,
    Karina Dinda R. ♥
    BLOG | TWITTER | SHOP

    OdpowiedzUsuń
  3. A very nice blog! I know;)

    I invite you to meet mine;) thousand kisses!
    mividaensuenos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale u ciebie jest ślicznie . Ja mam tylko chmury za oknem i okropny wiatr. Pozdrawiam i Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń