środa, 15 lutego 2012

Limonkowy szyk.

Cześć... Tak jak przewidywałam wczoraj nie wyrobiłam się z dodaniem notki, za to dziś czeka Was coś nowego, innego niż zwykle. Chciałabym napisać o mojej biżuterii z Limonkowgo szyku (baner do sklepu  prawej stronie). Na początek troszkę teorii. Limonkowy szyk, to sklep, w którym zawsze się coś dzieje. Jak nie korzystne rabaty czy promocje to nowa, świetna biżuteria. Firma ta nawiązuje także współpracę z blogerkami. Ja jako blogerka, także współpracuję z tą firmą. (Od razu mówię, że współpraca jest bardzo przyjemna!) W asortymencie sklepu każdy zajdzie coś dla siebie. Firma posiada bowiem bardzo dużą oryginalność w wykonaniu swojej biżuterii, a i ceny są dosyć przyzwoite. Poza tym wszystko co pojawia się w sklepie robione jest ręcznie przez panią Marlenę Urbaniak, która prowadzi sklep internetowy, bloga o biżuterii Limonkowego szyku oraz sklep stacjonarny na obrzeżach Łodzi. Myślę, że tym wstępem zachęciłam Was nieco do zajrzenia na stronę internetową sklepu i przejrzenia oferty, która oferuję nam ta firma. A teraz troszeczkę zdjęć a potem recenzja biżuterii, którą ja posiadam. :)






Cała moja biżuteria, której producentem jest Limokowy szyk do tej pory nie zniszczyła się, nie pojawiły się na niej żadne, tak zwane "efekty uboczne". Biżuterię z tego sklepu, szczególnie bransoletkę i pierścionek noszę praktycznie codziennie do szkoły, gdzie całkiem łatwo jest coś uszkodzić. Świadczy to jedynie o wysokiej jakości produktów sprzedawanych w sklepie. Tanio, szybko a co najważniejsze z wysoką jakością, co w dzisiejszych czasach nie jest zbyt powszechne.
Miłej nocy! ♥









10 komentarzy:

  1. Ja tylko uściślę- nie wszystkie towary w sklepie są mojego autorstwa ;)
    Na stronie każdego towaru jest podany producent :) Przy moich wyrobach to oczywiście Limonkowy szyk a pozostałe dodatki to biżuteria sztuczna pochodząca z różnych hurtowni- tak jest z pierścionkiem i bransoletką w kwiatki :) Niestety nie mam takich półproduktów żeby samemu je wykonać :( Bardzo dziękuje Weroniko za post! Miło mi, że są widoczne efekty moich starań :) Pozdrawiam ciepło z zasypanego Łasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna biżuteria! Bransoletka z 2 zdj. - chętnie nabyłabym taką. :-D

    U mnie konkurs - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super biżuteria. Też się właśnie zastanawiam, czy nie podjąć współpracy z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna biżuteria, pierścionek najlepszy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te bransoletki na drugim zdjęciu, lubię taki typ biżuterii :) Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. slodkie akcesoria :)

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega akcesoria !! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń