czwartek, 23 lutego 2012

Połączenie brązu z niebieskim.

Cześć... Przepraszam Was bardzo, że w ostatnim czasie bardzo zaniedbałam bloga, ale życia blogerki, życia uczennicy pierwszej gimnazjum i przyjaźni nie da się pogodzić w 100%. Ostatnio przyłożyłam się bardziej do nauki i do spotykania się z koleżankami. Nie twierdzę, że jest w tym coś złego - wręcz przeciwnie, ale mam jeszcze bloga. A prowadzenie bloga o modzie do czegoś zobowiązuję. Także najbliższy czas zamierzam poświęcić sobie i blogowi. Nauka, choć jest jest podobno najważniejszą rzeczą w życiu też czasami musi poczekać. A przyjaciele - mam wielką nadzieję, że zrozumieją! :)

Dzisiaj wraz z koleżanką, której pomogłam dziś założyć bloga wybrałyśmy się na obiecywany od dawien dawna set. Z racji tego, że dziś kończyłyśmy o szesnastej, a dojście do domu i ogarnięcie się też ileś czasu zajmuję zdjęcia musiały być z lampą. :( Osobiście nie lubię takich zdjęć, no ale cóż zrobić - w końcu póki co to noc jest dłuższa a dzień krótszy. :( A powracając do tematu dzisiejszej notki, czyli do outfitu... W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam pokazać, jak łatwo można połączyć kolor złoty\beżowy\brązowy czy jak kto nazywa, z kolorem niebieskim\morskim. Zacznijmy może od biżuterii i akcesoriów. Do dzisiejszego zestawu dobrałam nowość w mojej szkatułce - a mianowicie wisiorek z  http://www.iloko.pl. Mam go zaledwie od wczoraj ale już wiem, że będzie on jednym z moich ulubionych naszyjników. ♥ Do tego przesłodki pierścionek z  http://limonkowyszyk.otwarte24.pl w kształcie kokardki. A teraz konkrety... Kurtka i bluzeczka z guzikami na biuście - zaliczają się do tej brązowej części setu, natomiast granatowe spodnie, kurtka jeansowa i chusta w kolorze morskim należą do tej niebieskiej części setu. Moim zdaniem bardzo fajne, ciekawe i oryginalne połączenie kolorów. A wy co o nim sądzicie? : )








 kurtka - C&A | spodnie - C&A | chusta - ? | bluzka - H&M | kurtka jeansowa - Lee | pierścionek - http://limonkowyszyk.otwarte24.pl | naszyjnik - http://www.iloko.pl | torebka - C&A

Weronika ♥

18 komentarzy:

  1. Niebieski z brązem jest ok ale najbardziej lubię jego połączenie z turkusem :D Szkoda, że fotki z lampą bo kolorki troszkę przekłamane ale może w weekend uda Ci się coś fajnego przygotować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawie to wygląda, ciekawie, nie powiem :) gdzie kupiłaś lakier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba w Rossmannie, ale nie pamiętam bo to dawno było ;)

      Usuń
  3. Wierz mi klasa 1 gimnazjum to była bajka :) Przekonasz się pod koniec liceum co to nauka ^^ Bardzo fajne połączenie, uwielbiam Twój pierścionek <3 kocham motyw kokardek wszelkiego typu <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor na paznokciach, uwielbiam miętowy. Pamietaj jednak by bardziej o nie zadbac :))
    Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękny nagłówek;) Obserwuje i lubię to;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny naszyjnik ;P

    zapraszam:
    http://mystiskfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękną buzię wiesz? urocza jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny pierścionek i torebka :)

    OdpowiedzUsuń