środa, 18 maja 2011

joł

cześć wszystkim ! jestem bardzo zadowolona , bo statystyki bloga wciąż rosną i właśnie przekroczyły wartość 300 wejść . Widzę też , że powoli przełamujecie tą barierę jeżeli chodzi o komentarze . Jestem naprawdę szczęśliwa , widząc coraz bardziej sławnego bloga . Parę godzin temu przyszłam ze szkoły , i w planach miałam pójście to sklepu po pasek do spodni ale mama uprzedziła , mnie przed kolejnymi zakupami w sobotę , więc nie miały sensu dzisiejsze zakupy .  Popołudnie minęło mi cicho , i na przekór pozorom nie nudno . Odrobiłam lekcje , co prawda nie w całości bo został mi jeszcze polski , ale i tak większość jest zrobiona . Oprócz tego Trudne sprawy , to oczywiście podstawa . Na wieczór nie mam żadnych planów ale nie wiem czy napiszę , bo mi się nie chcę . Muszę się jakoś ogarnąć . Honey w ciągu dalszym nie dodała wpisu , no ale rozumiem ją - praca . Obowiązki i te sprawy . Ja mówię do widzenia i postaram się napisać jeszcze dziś ! A teraz parę fotek . Inaczej mówiąc inspiracyjnych fotek, z Google .







Love .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz