piątek, 20 maja 2011

hej . właśnie mi się nudzi i postanowiłam napisać notkę . 28 maja jest ESKA MUSIC AWARDS . Bardzo chcę tam być , bo po prostu nie mogę wytrzymać . Tyle gwiazd , tyle ludzi i to tak blisko ! Nie wiem jeszcze , ale na pewno jakoś się do tego koncertu przyczynię . Na razie to tylko to jest moim marzeniem . Dzisiaj , na w-f była najlepsza lekcja roku . Pan z owej lekcji dał nam luzz a ja to wykorzystałam . Na początku grałam w piłkę a potem ... opalałam się z Pauliną . Na poniedziałek zabieram mleczko do opalania i okulary przeciw słoneczne . haha A jak już przy tym jesteśmy , to jutro ma być podobno koniec świata . haha Sama nie wiem , co o tym myśleć bo przepowiadał to podobno człowiek , który przepowiadał już dużo innych rzeczy i się nie pomylił .  Chociaż , nie wierzę , że od tak koniec świata ...
No jak ktoś je koty i nie wierzy w Boga , to nie dziwię się , że wierzy w przesądy wróżki i tego typu rzeczy ... Przepraszam was, ale jednak tych zdjęć nie dodam . Nie mam kabelka do kompa i nie mogę ich zrzucić . Jak już kupię sobie aparat , to foty będę robić 24\h . Także jeszcze trochę trzeba wytrzymać .
Dziś jest dziwy dzień , do 15 słonecznie , że się wytrzymać nie da a od 15 do teraz i pewnie do wieczora chłodno . Ale wolę tak , jak jest teraz bo przynajmniej nie ma takiego upału i przynajmniej da się wytrzymać . Jeżeli wy też chcecie być na ESKA MUSIC AWARDS a nie macie biletów , to Honey ma do rozdania 15 podwójnych . Także zapraszam : http://www.honorata-skarbek.com/ . Tam macie więcej szczegółów dotyczących tej promocji . Zapraszam was , serdecznie .
Tymczasem ja idę , bo muszę jakoś ogarnąć pokój . Gdybym się nudziła i nic nie robiła to bym nie sprzątała , ale Pan M znowu przyjeżdża , i jakoś trzeba ogarnąć to coś w czym śpię . A jest 17 więc czas mnie goni . Także na razie do widzenia . Trzymajcie się , kochani . Wings up !
I parę fotek , które inspirują :







Love .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz