piątek, 27 maja 2011

ESKA MUSIC AWARDS ( przygotowania part II )

Hej . Piszę do was , jak wam obiecałam . Aktualnie znajduję się w Katowicach i mam bilety w rękach ! Dwa bilety na ESKA MUSIC AWARDS są moje . haha Nie mogę się doczekać , ze względu , na wielką ilość sławnych gwiazd oraz na to , że tu jutro ! Robert M , Ewa Farna , Honorata Skarbek , Video , Patrycja Markowska , Jordan , Stan , Natalia Kukulska . To jedynie część wielkich gwiazd , które zobaczę na żywo ! Jest to masakra , bo nie wolno brać aparatów ale i tak , jakieś foty zrobię ` . haha
Jutro z rana jadę jeszcze do sklepu potem obiad oraz wielkie przygotowanie . make up , strój i te sprawy . Honey jeszcze nie napisała , co z nią , ale wiem , że jesteśmy w jednej miejscowości - Katowice ! Nie będę się rozpisywać , ponieważ muszę się wyspać , kochani .

Chciałam wam też bardzo serdecznie podziękować , za wsparcie . Już ponad 700 wejść w niecały miesiąc . Codziennie po kilkadziesiąt pojedynczych odwiedzin na mojego bloga . Komentarze , wasze opinie oraz reakcje . Dziękuję kochani - to wiele dla mnie znaczy !

Pamiętajcie , że jakikolwiek wasz problem - zawszę będę z wami . Źle czy dobrze wasza nika zawsze będzie z wami , kochani ! 

Ja niestety już muszę lecieć . Trzymajcie się cieplutko i do jutra . Napiszę po zakupach ! Do wiedzenia na dziś , i życzę kolorowych snów .

Love .

1 komentarz:

  1. bardzio podoba mi sie twoj blog i mysle ze jestes zajebista:-)
    zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń