czwartek, 26 maja 2011

ESKA MUSIC AWARDS

Witam was kochani bardzo serdecznie . Ostatnio nie mam czasu na bloga , ale i tak staram się raz na dzień coś wam napisać . Kończę szkołę , i zależy mi na popoprawianiu paru rzeczy . Chciałabym pójść do tego gimnazjum z jakimiś ocenami , nawet jeśli miałyby to być tróje . haha Także przepraszam was bardzo , ale nie mam to tego aż takiej ochoty . Nie mówię , że blog nie jest czymś ważnym , ale nauka do sukcesu klucz . W mojej rodzinie wszyscy stawiają na wykształcenie i studia . Im wyżej się wzniosę , tym lepiej dla mnie . Oczywiście rozrywka , to nie jest jakiś odległy temat . Tylko trochę tego , i trochę tego .

A jeżeli chodzi , o rozrywkę , to ESKA MUSIC AWARDS czeka na mnie ! Właśnie się dowiedziałam , że to raczej pewna informacja . I do tego miejsca przy samych gwiazdach ! I to wszystko już w sobotę . Nie mogę się doczekać !

Dziś mamy czwartek . Biegu nie poprawiłam , ale będę walczyć o tą 4 z wf . Nie mogę mieć 3 , to ocena dla innych osób , ale na pewno nie dla mnie . Już w moja w tym głowa , żeby tą ocenę mieć . haha Z matematyki 3 , bo mi się nie chciało do tego przyłożyć . Mama , chyba napisze to całe pismo do pani dyrektor , w sprawie egzaminu . Nie wiem , może to dobra ocena i już w gimnazjum będę walczyć o 4 . Zobaczymy . Pani od polaka nie ma , no i dobrze bo nie będę musiała mówić jutro wiersza , zresztą nie tylko ja ...

Ja będę już leciała , chociaż chciałam poruszyć temat playbacku o Honey . Ona to dopiero ma problemy . Zresztą wszystkiego możecie się dowiedzieć , na jej blogu . www.honorata-skarbek.com . Nie chciałabym w każdym bądź razie , żeby śpiewała z playbacku , bo to jej pierwszy tak wielki występ , kochani . Nie wiem , jak ona uważa , tak zrobi , mam nadzieję , że jakoś to wypadnie !

Idę , bo muszę się wyspać ,  jutro na 8 do szkoły . Tylko najgorsze jest to , że jeszcze cały piątek i całe sobota do ESKA MUSIC ... i tak dalej . haha Dobrze , kochani . Napiszę wam jutro co tam u mnie słychać .

Love .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz