sobota, 28 maja 2011

ESKA MUSIC AWARDS . ( przygotowania part III )

witam was serdeczni , kochani w dzień eski ! To już dziś , wielkie show w Katowicach , czyli w miejscu , gdzie się aktualnie znajduję . Jeszcze parę godzin pozostało do ESKA MUSIC AWARDS . Jestem z tego powodu niezmiernie ucieszona . haha

Jak zdążyliście zauważyć , to mój blog przeszedł lekką metamorfozę . Banery , na które możecie kliknąć , głosując na Honey i ogólnie czcionka oraz wygląd - zmieniony . Ten blog , który widzicie aktualnie , to jedynie część zmian jakie zamierzam wprowadzić , na mojego bloga . Postaram się , aby nowy wygląd był inspirujący , oryginalny i po prostu ładny !

Jeżeli chodzi , o moje przygotowania , to one trwają . Zaraz zjem obiad a następnie będę się zabierać , za mój wygląd . Mycie się , makijaż , fryzura itd . Zdecydowałam  , że jednak nie będę nic kupować , i pójdę w tym co mam . Nie wiem , jak tam ze zdjęciami ale mam nadzieję , że jakoś to będzie .

Jeżeli chodzi o mnie , to dziękuje wam jeszcze raz za blisko 800 wejść . Zaraz będzie 1000 , z czego się niezmiernie ciesze . Dziękuję wam też , za komentarze oraz dobre słowa . To dużo dla mnie znaczy . Bądźcie dumni , że jesteście moimi czytelnikami , kochani . Bo ja jestem dumna , że mam tego bloga .

Ja będę już spadać , bo wiecie ... Napiszę jak będę już gotowa , i będę miała zamiar wyjść . Pa pa , kochani . Życzę miłego weekendu i udanej soboty !



Love .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz