wtorek, 17 maja 2011

Cześć , kochani . Wreszzcie odzyskałam internet na stałe , i będę mogła dodawać notki regularnie. Jeżeli chodzi o zdjęcia z wczoraj to niestety znowu ich nie mam . Postaram się je dodać , w ciągu tego tygodnia . Oczywiście , najlepiej byłoby gdybym kupiła sobie aparat , co zrobię ale kiedy indziej . Dzisiejszy , drugi dzień na galowo . mam nadzieję , że mój outfit był lepszy niż wczoraj . Lekcje , zresztą jak zawsze minęły długo i nudno . Jedyną rzeczą , którą mnie interesowała to to , że dostałam 5 z matmy . No z drugiej strony nic dziwnego , bo za zadanie mieliśmy , złożyć kartkę papieru na wzór z książki . Oczywiście nie wszyscy dostali tak dobrą ocenę , tylko nieliczne grono , 5 osób .
Dzisiaj mam w planach jechać na zakupy , i nie wiem co kupię ; ) Także nie będę was żegnała , bo jeszcze dziś napiszę . Dobra , ja spadam , bo jadę na te zakupy . Buziaczki ; )




Love .

2 komentarze:

  1. i jak po zakupach ?
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze . zresztą jest napisane w następnym wpisie ; ) a z propozycji na pewno skorzystam . haha

    OdpowiedzUsuń