niedziela, 29 maja 2011

ESKA MUSIC AWARDS .

Witam was kochani . Przepraszam was , że wczoraj pisałam tak na szybko . Ale wiecie ESKA MUSIC AWARDS była już tuż tuż . A dziś już po niej . haha Emocje były , ale może zacznę od początku . Czekałam , potem o 18 nas wpuścili . Ludzi nie było nawet tak dużo , ale to nie mój problem . haha Potem dostałam piękną koszulkę oraz smycz z Nokii . Następnie , po już wejściu na scenę - zaniemówiłam . Boże , wszędzie reflektory , wielka scena , krzesełka dla ludzi . Widok z mojego miejsca super ! Potem było trochę prób oraz czekania a potem wielkie show ESKA MUSIC AWARDS  rozpoczęte .Impreza startuje od koncertu Natalii Kills , która najbardziej mi się podobała . Potem koncerty i nagrody oraz nominacje . Wszystko przebiegło super . Cała gala bardzo mi się podobała ! Honey zaśpiewała bez playbacku , co niezmiernie mnie cieszy bo na to liczyłam . Niestety aparatu przed tym show nie dostałam , więc , dobrych ` zdjęć nie mam . Jak tylko będzie coś w necie to od razu wam pokażę . Także moc i energia była . Za rok ESKA  ma się odbyć w Katowicach , więc za rok idę z koleżankami - same . haha Wszystko było ok , żadnych pomyłek ani wpadek . Wszystko wyszło super . haha No i nie zapominajmy , o sponsorze głównym - HOP COLI , którą rozdawani zresztą za darmo po całym spodku a nawet przed nim . Organizacja była dobra , koncerty udane . Jednym słowem było super i nie będę tego komentować . Po prostu cieszę się , że tam byłam , i zobaczyłam te wszystkie gwiazdy na żywo !
Ja aktualnie znajduje się , w Katowicach , ale po obiedzie pewnie już pojadę do domu . Także ja będę kończyć a was zapraszam na mojego fejsa oraz do sprawdzania mojego bloga codziennie , kochani !


Love .

5 komentarzy:

  1. super blog i super wpisy . ; )
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, też bym chciała tam pojechać, jednak to trochę za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję Ci , bo na żywo emocje były naprawdę nie zapomniane . ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię twojego bloga,ale mam wrażenie,że za bardzo próbujesz upodobnic się do Honey,nawet na zdjęciach przybierasz jej pozy. Opanuj się dziewczyno! Bądź sobą! Gdyby wszyscy upodabniali się do swoich idoli,to po świecie chodziłyby same klony!

    OdpowiedzUsuń
  5. haha No wiem , że niestety tak jest . Jednak ona jest moją idolką i nie mogę tego opanować ale będę nad sobą pracować ! ; p

    OdpowiedzUsuń