niedziela, 29 maja 2011

I` m coming home

Cześć kochani . Aktualnie znajduje się , w Katowicach ale jeszcze tylko na chwilę . Przypomniało mi się , o piosence którą wam obiecałam dać . Jak uprzedzałam przepiękny wokal , magiczny tekst oraz wszystko łącznie ze sobą gra . Już nawet nie wspominam , że śpiewająca ową piosenkę dziewczyna ma 9 lat . Jestem naprawdę pełna podziwu . Także poniżej video . Ja zbieram się , do Sosnowca , gdzie na pewno napiszę do was wieczorkiem a was zapraszam do odsłuchania video . Jeżeli mogę jeszcze coś dodać , to tylko tyle , że dziękuję wam jeszcze raz za już blisko 900 wejść na mojego bloga oraz za miłe komentarze czy reakcje pod wpisami . To naprawdę miłe uczucie .


Trzymajcie się , kochani . I pamiętajcie : Never say never . ; )

Love . 

1 komentarz:

  1. fajny blog ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń