środa, 18 kwietnia 2012

Some think.

Cześć! Wreszcie mam chwilę, żeby napisać tu coś konkretnego... Ostatnimi dniami zdecydowanie większość mojego czasu poświęcałam na szkołę. Mieliśmy kilka kartkówek, a dzisiaj test z matematyki. Nie wiem czy wiecie, ale z tego przedmiotu mam same jedynki i w ogóle go nie rozumiem. Ale na test się wczoraj uczyłam, więc mam wielką nadzieję na dwa, a kto wie może nawet 3? :) Dobra teraz może coś o blogu. Więc tak: w planach mam zorganizowanie twitcamu ale kompletnie nie wiem kiedy mam to zrobić. -.- Jutro szkoła, piątek szkoła a do tego jadę na rajd do Gostynia. (Będą zdjęcia i może video.) Tzn generalnie rajd jest w niedzielę, ale na weekend jadę do Kobierzyc. Gdzie zresztą za kilka miesięcy się przeprowadzam... A poza tym, to nawiązałam z paroma firmami współpracę (banery po prawej stronie bloga), a niektóre banery uaktualniłam. Mam w planach zrobić także jakiś konkurs fotograficzny. Do tego już tydzień albo dwa temu zmieniłam lekko wygląd bloga, ale w planach mam zrobić jakiś inny nagłówek, bo szczerze mówiąc ten mi się już lekko znudził. Trzeba coś pomyśleć. : >


PS: Pozdrawiam serdecznie moją koleżankę Weronikę. :) (Wielka fanka One Direction haha)  

Weronika ♥

14 komentarzy:

  1. aaj kapelusz!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie :)

    zapraszam do siebie
    http://whateveritbrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że uwielbiam twojego bloga. Zaglądam tutaj bardzo często sprawdzając czy nie pojawiła się jakaś nowa notka. Muszę przyznać, że jak na swój wiek jesteś bardzo dojrzałą dziewczyną. Lubię twój styl, każda twoja stylizacja jest dokładnie przemyślana. Oczywiście muszę napisać również o urodzie. Jesteś prześliczną dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, własnie ostatnio dodałam identyczne zdjęcie w kapeluszu :)
    Zapraszam do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com
    stejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jakiś czas temu nie szło mi z matmy,ale jak się chcę to się potrafi ,nie ? Powiedzmy,że jestem żywym dowodem na to ,że jak się chce to można mieć 4 ze sprawdzianu z matmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Ci bardzo za pozdrowienia. Cóż mogę powiedzieć? To, że jesteś śliczna to już wiesz. A to zdjęcie należy do moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo:)

    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kapelusz, ładna fotka ;)Podoba mi się Twój blog ;) Miłego weekendu i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń