sobota, 28 kwietnia 2012

Nowy wygląd.

Ostatnio dużo myślałam nad blogiem i nad zmianą wyglądu bloga. Wczoraj posiedziałam nad nim trochę i wyszło to co wyszło. Szara czcionka jakoś mnie do siebie nie przekonała, więc wróciłam do czarnej. Wprowadziłam także lekkie zmiany w gadżetach po prawej stronie bloga i zmieniłam nagłówek, który wykonała dla mnie pewna bardzo sympatyczna dziewczyna z bloga www.fancyrelish.blogspot.com, na którego bardzo serdecznie Was zapraszam. Autorka tego bloga - Wiktoria interesuję się między innymi modą, fotografią i grafiką. Z tym ostatnim wiąże najbliższą przyszłość ponieważ tworzenie nagłówków sprawia Wiktorii ogromną przyjemność, a przy tym uszczęśliwia osoby, dla których wykonuję te jakże piękne dzieła, w tym mnie. :) Jeżeli poszukujecie osoby, która jest awangardowa i ma pomysł na siebie, to śmiało napiszcie do Wiktorii pod adres e-mail wikim_98@op.pl z prośbą o zrobienie nagłówka na bloga, albo innych form grafiki. Ja jestem w 100% zadowolona z mojej współpracy z tą blogerką więc POLECAM Wam skorzystać z okazji i napisać do niej. A tutaj nagłówek, który zagości od dzisiaj na moim blogu przez jakiś czas, a z tego co przewiduję, nie będzie to krótki okres czasu, ponieważ jak już wspomniałam nagłówek podoba mi się w 100%! :)


Weronika ♥

13 komentarzy:

  1. Dziękuję Weronika! Są to starsznie przemiłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz masz fantastycznego bloga!
    Zapraszam do mnie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajny ten wygląd:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie się zmieniło troszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no fajny ten nowy wygląd.!
    zapraszam do mnie .!
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/
    obserwuje.! mam nadzieje ze ty też to zrobisz.!

    OdpowiedzUsuń
  6. love the new look!! iv been meaning to get mine as well but ahhh hard coz it has such a huge impact on ur readers !! xx

    Enter my First Ever Giveaway on my Blog

    http://betty-freestylescraps.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. sympatycznie tu .

    ZAPRASZAM NA NOWEGO BLOGA:)
    http://bluebirdyy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogłam nie wkładać rajstop, ponieważ rano było jeszcze 15stopni, gdy robiłam zdjęcia, a ja miałam na sobie jeszcze sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobał mi się nagłówek - bardzo letni i optymistyczny. Jak dla mnie zmiany na + !
    __________
    Obserwuję . !
    Moge prosić o
    kliknięcie w link
    Oasap w moim nowym
    poście? :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie bardzo letni ale ładny ;P

    Zapraszam do mnie ;)

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń