poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Where have you been.

Cześć. Dzisiejszy outfit jest w 50% w moim stylu, ponieważ poza eleganckim stylem lubię nosić także sportowe ciuchy. Jak słusznie zauważyliście, w poprzednim outficie wystąpiły dwa różne style, które połączyłam w jedno. Szpilki, jeansy i biżuteria były eleganckie, natomiast bluzka z Pumy i koszula były tą częścią sportową. Dzisiaj set w 100% elegancki. Sukienka, marynarka, kopertówka i szpilki - idealny sposób na bycie eleganckim i czucie się wygonie. Mam nadzieję, że outfit Wam się spodoba, ponieważ jest on jednym z nielicznym w 100% podobających mi się.












 







sukienka - Orsay | leginsy - C&A | marynarka - Orsay | kopertówka - od babci | buty - zwykły sklep 
pierścionek i zegarek - od babci 






Weronika ♥

16 komentarzy:

  1. masz śliczne włosy! :)

    zapraszam na http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba. Jestem fanką eleganckich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę podziwiam cię za to co robisz. Jesteś śliczna i na dodatek ślicznie dobierasz ciuchy .Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i pierścionek śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit spoko, a włosy masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się! :)) ale włosy... *__* włosy to masz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodajesz komentarze , w których ludzie Ciebie tylko chwalą . ? Dziecinada .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje takie komentarze, które uważam za stosowne, a to, że jest więcej pozytywnych od negatywnych to już nie moja zasługa. :) Poza tym, jeżeli nie podoba ci się mój blog to nie musisz na niego wchodzić. Proste. :)

      Usuń
  8. czemu nie odpowiedzalas na moje pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się nie pojawiło, to oznacza, że uznałam je za niestosowne, albo po prostu nie mam ochoty na nie odpowiadać. Mój blog - moje komentarze i tak jak wspomniałam wcześniej jeżeli nie podoba ci się mój blog to nikt ci nie każe na niego wchodzić.

      Usuń
  9. Świetny set. :) Podoba mi się sukienka i całe to połączenia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    awrybska.blogspot.com

    Ps. dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja :) a tak w ogole to rowniez pochodze z Sosnowca (Zagorze);)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń