wtorek, 3 kwietnia 2012

Cześć... Przez ostatnie kilka dni wszystko mnie tak przygniotło mówiąc wprost, że już nie daję rady. Najgorsze jest to, że dziś mamy dopiero wtorek a ja już chciałabym sobotę czy piątek. Na przyszły miesiąc mamy zaplanowane tyle kartkówek, sprawdzianów, projektów i Bóg wie co jeszcze, że nie wiem  w co pierwsze włożyć ręce. Do tego za kilka dni są święta, więc moja mama wymyśliła sobie, że mam wysprzątać całą łazienkę. No i żeby było śmieszniej od poniedziałku dziwnym trafem kończąc lekcje o dwunastej do domu przychodzę o szesnastej. No ale na szczęście dziś zajęłam się łazienką i blogiem, jutro jeszcze dokończę łazienkę i wezmę się za pokój. Dobra plan jest! haha :) Dobra jest już późno, bo dwudziesta trzecia a jutro mam na ósmą, więc będę się już zbierać do spania. Także może jutro wieczorem coś tu napiszę, ale nie obiecuję.


Dobranoc. :)

21 komentarzy:

  1. ja też musze sprzątać nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż... pewnie nauczyciele chcą podgonić trochę z ocenami, bo już niedługo koniec roku, a muszą mieć z czego wystawić oceny

    OdpowiedzUsuń
  3. ` nje lubię sprzątać łazienki i myć kibla. haha. *;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha. no ja akurat kibla myć nie muszę, bo mam kibel osobno i łazienkę osobno heh :D

      Usuń
  4. Nikt nie powiedział że będzie w życiu łatwo, ale dzasz radę spokojnie :):)


    Będę zaglądać, 3maj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie zawsze daje niezłego kopa w dupe :c <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak mam często..
    Ale głowa do góry:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie muszę myć łazienki ;) Ale w pokoju mam posprzątać...
    A kartkówek również mam tysiące ;/
    Zapraszam do mnie, na rozdanie; Oczami-Kasi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecie! a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcie.
    Zagłosujesz na nr 2 w kom i sondzie.
    http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/04/gosowanie.html#comment-form
    Proszę,

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcie :)
    Pozdrawiam!

    http://whateveritbrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. the scenery is sooo breathtaking. i really love it!

    http://muchlove-sera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę sprzątać witaj w ,,klubie,, ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się kochana , czasem każdy ma takie gorsze dni , ale na wszystkie smutki najlepsza jest czekolada ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcie ! :)

    zapraszam do mnie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLICZNE ZDJĘCIE !


    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWOŚCI :

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda czasu na przejmowanie się szkołą. pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń