piątek, 13 kwietnia 2012

Kompletowanie wiosennej biżuterii - czas zacząć!

Nie wiem czy wiecie, czy też nie, ale do zawsze jestem wielką fanką biżuterii. Mam dwa kuferki w których to wszystko się jakoś mieści, ale w planach mam zamiar kupić sobie jeden duży. Ostatnio przybyło mi kilka bransoletek i kilka par kolczyków. Większość jest z limonkowegoszyku, a jedna bransoletka z crystalelements. Nie przedłużając zobaczcie zdjęcia.
















+ przedwczoraj przyszła do mnie paczka z iloko, w której znalazły się okulary przeciwsłoneczne i śliczna, pastelowa kokardka. ♥








Weronika ♥

27 komentarzy:

  1. Bransoletki i okulary są prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne okulary a kokardka! mmm!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your post so much! These accessories are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuu : D
    Okluary- mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze bransoletki, naprawdę baaaardzoooo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy świetne! Pierwsza bransoletka i kokarda - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna bizuteria :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ta 2-ga bransoletka<33 i okulary i kokardak:D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to wszystko ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, ale cudowne dodatki!:)
    też kocham biżuterię i nie mam jej gdzie pomieścić;p

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna kokardeczka *.*

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokarda rzeczywiście jest śliczna :)
    Co do szukania wiosennych dodatków, również się za nimi rozglądam... ale nic nie trafia aktualnie w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah love those floral bracelets, so pretty for summer!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna biżuteria! :) ale kokarda jak dla mnie to numer jeden. Cudowna jest :) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna biżuteria! najbardziej wpadła mi w oko kokardka i bransoletka w łączkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna kokarda ;))) chce takie okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na konkurs w którym do wygrania są spodenki DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar zakupić sobie takie okularki właśnie z iloko, ale nie mogę się jakoś zebrać ;)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. These are soo cute, wow!
    stylishedforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że rozdanie powędrowało do właściwej osoby ;-))))

    OdpowiedzUsuń