poniedziałek, 9 kwietnia 2012

W świątecznym klimacie.

Witam Was serdecznie w poniedziałkowe, słoneczne popołudnie. :) Jak mijają Wam święta? Dostaliście wymarzone prezenty i spędziliście czas wolny od szkoły i pracy z rodziną? Ja zdecydowanie tak! Uważam, że te święta są w 100% udane. Kolorowe, wesołe i spędzone w rodzinnym gronie - to jest to! ;) Na dzisiaj przygotowałam dla Was świąteczny outfit z wczoraj i kilka zdjęć świątecznego stołu. Oczywiście to co macie na zdjęciach to nie jest wszystko, co się tam znalazło. haha :) Większość rzeczy, wtedy kiedy robiłam zdjęcia była już zjedzona. Tak więc zostało mi to co jest na zdjęciach. :D










sukienka - Orsay

I tak na koniec (wiem, wiem - nie powinno się zaczynać zdania od "i"), szczerze Wam powiem, że te dwa dni wolnego dobrze mi zrobią. Odpocznę sobie, zregeneruję siły i wzbogacę się o dużą dawkę pozytywnej energii. Tak, aby w środę móc iść wypoczętym i pełnym optymizmu do szkoły. :)

+ życzę Wam mokrego dyngusaaaa!  ♥

Weronika ♥

13 komentarzy:

  1. Ja jakoś na prezenty nie jestem uczulona:)
    Bardzo ładniutka ta sukienka:)
    Dodaje Ci uroku:P

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zrobilas mi ochote na kinderke ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki, ale niestety sucho było. Ej, ale jesteś niedobra. Poleciałam od razu po jakieś słodycze, jak zobaczyłam jajko niespodziankę! A dupa rośnie :<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj . dawno nie jadłam kinder niespodzianki ;<
    Masz piękne włosy <33
    Zapraszam do mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Kinder niespodziankę ;D
    Świetna sukienka ;D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi zrobiłaś ochotę na kinder niespodziankę ^^
    Śliczna sukienka:)
    I mam nadzieję, że dyngus był mokry;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej świąteczne jajko to KInder Niespodzianka! :D

    OdpowiedzUsuń