piątek, 30 marca 2012

Photos.

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia z Pogori. Pamiętacie?? ♥ Ci, którzy śledzą mojego bloga od poprzednich wakacji zapewne tak! W tym roku również wybieram się nad to cudowneee jezioro, z którym wiążę masę wspaniałych wspomnień. Do tego jadę tam z moją przyjaciółką - Sonią, z czego bardzo bardzo się cieszę! :) Już jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało, jestem taka podekscytowana! haha :) No, ale niestety na świcie są też te złe rzeczy, które musimy przecierpieć. Mówię tu oczywiście o szkole, która będzie trwać jeszcze trzy miesiące. Ale, ale ... Znalazłam kompromis w tej całej sytuacji. W któryś weekend kwietnia, kiedy się już ociepli pojedziemy tam sobie razem z Sonią. ♥ I tym sposobem nie będziemy musiały czekać tak długoo. hehe :) Także tutaj macie zdjęcia, które zrobiłam jakieś dwa tygodnie temu, kiedy byłam zobaczyć jak wygląda domek po zimie, a wierzcie mi było co tam robić, a to dopiero początek.
















PS: Chciałabym Was serdecznie zaprosić na bloga mojej koleżanki Angeliki, która ma dzisiaj urodziny. Wszystkiego najlepszego jeszcze raz ! :* A więc: Angelika ma 14 lat, uwielbia blogowanie (miała już jednego bloga, teraz założyła kolejnego), zwierzęta i fotografię. Na jej blogu znajdziecie dużo recenzji produktów, tj. filmy, książki itp. Poza tym blogiem Angelika prowadzi także bloga z ciekawymi inspiracjami. Tutaj macie linki do obu blogów:

http://wandelika-andzia.blogspot.com,

http://loveit-andzi.blogspot.com
Weronika ♥

20 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, bardzo ładnie tam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za polecenie i życzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia... ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie piękne widoku i świetnie zostały uchwycone! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam!

    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://whateveritbrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz mieć ciekawe wakacje!
    Obserwujemy? Ja tak

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest tak źle, to tylko trzy miesiące, z czego ja, od poniedziałku do środy następnej mam wolne, potem dwa tygodnie w maju, bo matury i w czerwcu od 7 - Boże Ciało do 13 - BIWAK ;DD. Moment mi źleci ;DD. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te zdjęcia, mają coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ladnie tam. fajny nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. such a nice place, i haven't seen the real snow yet, i live in a tropical country!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby zwykłe zdjęcia, ale mają w sobie pewien klimat!

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful pics..
    we can follow each other if you want
    kisses
    http://color-blockbyfelym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia . Zapraszam do mnie ,. Spodoba ci się mój profil - obserwuj go ! .

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń