środa, 7 marca 2012

Zielono mi.

Witam. Na dzisiaj przygotowałam dla Was outfit inspirowany kolorem zielonym. Właściwie to nie przepadam za tym kolorem, ale dzisiaj coś we mnie drgnęło i postanowiłam przełamać się i spróbować czegoś innego. Połączyłam długą bluzkę mojej mamy (przedtem związałam ją w kokardkę ku lewemu bokowi) z leginsami z h&m, z moją dobrze Wam znaną zieloną kurtką oraz ze zwykłą zieloną torebką na ramię i trampkami. Moim zdaniem outfit trafiony na 100%, jeżeli chcemy spotkać się z koleżanką. Jak zawsze do dalszej oceny zostawiam go Wam...





















kurtka - C&A | spodnie - H&M | bluzka - H&M | torebka - ? | buty - zwykły sklep | sweter - C&A
naszyjnik - od babci 

Weronika  ♥

15 komentarzy:

  1. oh, żeby u mnie było tak ciepło :< śliczny outffit :D
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;)
    sweterek mam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam robi moja szkoła ? :D super outfit. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się sweterek , super outfit <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ` podoba mi się. :* a szczególnie ten sweterek. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy outfit:) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość jest świetna. :))
    podoba mi się ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the coat!


    x

    http://theparallelmagazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER U Ciebie:)

    OBSERWUJE:)
    będzie mi bardzo miło jeżeli też dołączysz mnie do obserwowanych i spodoba Ci się mój blog:) http://kleofashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog :)) Podobaja mi sie przeważnie Twoje dodatki - gustowne ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń