piątek, 9 marca 2012

Outfit.

Cześć :) Dzisiejsza pogoda w Sosnowcu totalnie mnie zaskoczyła, ponieważ pada deszcz i jest zimnoo! Niemniej jednak dzisiaj dodam wczorajszy set, w którym słońce wchodzi na pierwszy plan. :) Połączyłam beżowe spodnie z białą bluzką i zieloną koszulą w kratkę a do tego dobrałam ciemno niebieskie trampki. Wykorzystałam też naszyjnik z iloko, którego niestety nie możecie już tam kupić, ale jest tam wiele wiele innych, równie ciekawych naszyjników i nie tylko. ;) Do tego standardowo moja brązowa torba i zielona kurtka. Ja w tym outficie czułam się bardzo wygodnie a jak wyglądałam to zostawiam do waszej opinii.








PS: Dzisiaj mamy piątek, co oznacza weekend! Macie jakieś konkretne plany? :) Ja wybieram się w sobotę do okulisty i do fryzjera. :) 

Weronika  ♥

24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się ubrałaś tak na luzie co jest bardzo fajne Zapraszam do mnie www.ella-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! boska torba :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wisiorek:)
    zapraszam do mnie.obs.?

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tu pierwszy raz . i jest tu zajebiście . na prawdę masz świetnego bloga :)

    pozdrawiam i zapraszam .
    z wielką chęcią zaobserwuję , licząc na to samo . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. outfit jest fajny ;)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit!!!
    Kisses
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoim miejscu wyregulowałabym sobie trochę brwi, miałabyś wtedy ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak trzymam się swojego zdania i wolę z tym jeszcze poczekać. :)

      Usuń
  8. LIKE IT SO MUUUCH !!!

    P.S MIESZKAMY BARDZO BLISKO SIEBIE HIHI :d

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  9. masz fajnego fotografa;* haha
    No a więc Weroniczko, dla mnie ta stylizacja jest genialna, i świetnie się w niej prezentujesz :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your bag!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba mega :)

    stylemintx.blogspot.com-zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na popraę pogody taki outfit w sam raz;) kocham koszule w kratę a twoja jest świetna ! Pozdrawiam Ania i zapraszam na SSL :)

    OdpowiedzUsuń