środa, 21 marca 2012

Po nocy przyjdzie dzień.

Dzisiejszy dzień jakoś strasznie mnie przytłacza. Wszystko mnie wkurza i denerwuje. A rano nie zapowiadało się, aby skończyło się tak jak się skończyło, chociaż na dworze jest jeszcze jasno. Pomimo to ja wierzę, że tak jak po każdym deszczu przychodzi słońce a po nocy dzień - po dzisiejszym pechowym z mojej perspektywy dniem, jutro przyjdzie słoneczny, pełen wrażeń i wygłupów dzień. Żeby nie myśleć o przytłaczającej mnie rzeczywistości włączyłam sobie muzyczkę i zaraz chyba wybiorę się do sklepu po coś do picia. Mam wielką ochotę na colę, a piłam ją kilka dni temu. haha :) Także mam nadzieję, że muzyka + cola + ciepłe łóżeczko pomogą mi jakoś wyjść z tego tymczasowego dołka. :(



Mam nadzieję, że chociaż wasza środa się udała. Byliście dziś na wagarach?? :)

PS: Chciałam Wam polecić dwa blogi moich koleżanek, które od pewnego czasu bardzo wkręciły się w blogowanie i mam nadzieję, że będzie tak cały czas, dziewczynki. :* Także zapraszam Was serdecznie do wejścia na ich blogi:

-  blog Klaudii: http://klaudia--bloog.blogspot.com - zwariowana, pełna energii do życia osoba. Lubi styl sportowy, troszkę się krępuję jeżeli chodzi o blogowanie, ale mam wielką nadzieję, że kiedyś się przełamię. Ogólnie bardzo pozytywna osoba! :)

- blog Amandy: http://amanda--bloog.blogspot.com - trochę nieśmiała, ale z dnia na dzień nabiera coraz więcej pewności siebie. W każdej sytuacji może każdemu pomóc, bardzo koleżeńska osoba. Podobnie jak Klaudia - preferuję styl sportowy.

LOVE. 

15 komentarzy:

  1. ładna jest ta piosenka:)

    Zapraszam na nowy wierszyk:* oraz do polubienia mnie na facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze możesz tez zadzwonić do mnie może cos poradzę . ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że rozwijasz sie poprzez bloggowanie ! Tak dalej ! zapraszam do siebie, nowy post, poznaj mnie ! http://nikoolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że jutro będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem w dołku . i moze sen pomoże mi z niego wyjść ;x
    miejmy nadzieje , że nam obu sie polepszy ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. idzie wiosna, więc będzie coraz wiecej energii

    pozdrawiam
    zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń
  7. każdy ma czasem takie dni , ale na pewno będzie lepiej :) Wystarczy być cierpliwym i cieszyć się z każdej małej rzeczy ! Masz bardzo fajnego bloga ! Dodaję cię do obserwowanych i zapraszam w wolnej chwili do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. honey ma niektóre piosenki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo... nie wiedziałam że Honey ma takie piosenki, ale nie są zbyt fajne ale każdy ma inny gust

    Nie martw się takie dni nie raz bywają trzeba być twardym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co się zamartwiać, głowa do góry! Pozytywne myślenie działa cuda - polecam! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Łączę się w bólu - ja w dzień wagarowicza pisałam dwa sprawdziany z matematyki ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przepadam za Honey ;D Ale jeśli Tobie pomaga, to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po nocy przyjdzie dzień to jedyna piosenka Honey która mi się podoba

    OdpowiedzUsuń