sobota, 17 marca 2012

Wiosennie.

Cześć. :) Choroba mi już odpuściła, dzięki czemu wczoraj mogłam wybrać się na outfit. Postawiłam na letnie kolory w tym głównie na miętę i "pozytywną" szarość. Wybrałam sukienkę w piękne kwiatuszki, których mam nadzieję, że w najbliższym czasie będzie coraz więcej! Do tego czarne leginsy, szare buty i miętowa kurteczka oraz biżuteria w postaci pierścionka i bransoletki z Limonkowego szyku.










sukienka - Tally Weijl | leginsy - C&A | kurtka - Reserved | buty - zwykły sklep

pierścionek i bransoletka - Limonkowy szyk 

PS: Chciałam Wam polecić pewnego bloga, mojej koleżanki, która dopiero zaczyna przygodę z blogowaniem, ale widzę, że jest bardzo zdolną i ambitną dziewczyną. Jeżeli macie ochotę to zapraszam:  http://fancyrelish.blogspot.com. Z góry dziękuje, jeśli ktoś wejdzie.

Weronika ♥

22 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś tą zawieszkę wiolinowego klucza?:)

    Zapraszam na nowy post:*
    Obserwuję i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam to razem jako bransoletka w sklepie http://limonkowyszyk.otwarte24.pl. :)

      Usuń
  2. śliczny outfit

    super blog

    obserwujemy? <3
    http://torn-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepło, ciepło a ja w domu siedzę

    Dziękuję bardzo za polecenie bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sweitne sukienka;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ciebie w takim wydaniu :*
    Jesteś śliczna no <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super włosy ! Moje codziennie strasznie się jeżą ;/ A jeśli chodzi outfit to genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ; D
    Obserwuję i licze na to samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. http://nikoolaa.blogspot.com/2012/03/konkurs.html chcialabym cie zaprosic do wziecia udzialu w konkursie ! powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja:) wszystko wygląda genialnie:)
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. BRANSOLETKA JEST WSPANIAŁA !!

    ZAPRASZAMY DO NAS NA CIEKAWE NOWOŚCI :

    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo mam bardzo podobną sukienkę! :)

    zapraszam do mnie + dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka jest śliczna! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. that top is so pretty, and i love your mint nails. your photos are inspiring, and i am your newest follower from usa. hoping to stay connected, and wishing you all the best on your lovely blog! have a great day.

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  15. http://patysia1311.blogspot.com/ zapraszam na bloga ps super bransoleta i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń