wtorek, 20 marca 2012

PYTANIA&ODPOWIEDZI

 



1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Najbardziej lubię to, że kiedy mam ochotę coś napisać (bo niekiedy tak mam) to w każdej chwili i o każdym czasie mogę to zrobić na swoim blogu. Poza tym to cieszę się, że mogę współpracować z innymi firmami, mieć jakieś rabaty bądź też upominki od danego sklepu. 

2. Co cię zmotywowało do pisania?
Właściwie to nic ani nikt nie musiał mnie motywować do pisania. Już przy pierwszej notce miałam masę pomysłów na notki, energię na prowadzenia bloga i dużoo weny do pisania.

3. Czy uważasz, że przekazujesz wszystko to co chciałaś na blogu? 
Nie wiem co trzynastolatka miałaby przekazywać na blogu, więc nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Za kilka lat, kiedy moje gusta się ukierunkują i kiedy będę wiedziała co uważam za słuszne, kiedy poznam świat - będę przekazywała coś na blogu, natomiast póki co nie pogłębiam się w ten temat za bardzo.

4. Twój autorytet?
Mój autorytet hymm... Tak właściwie to nie mam określonego autorytetu. Wzoruję się po trochu na każdej osobie, którą spotkam. Każda osoba wnosi coś nowego w moje życie. Po części są to rodzice, po części dziadkowie, koleżanki, koledzy - ale także każdy człowiek z którym mogłam zamienić chodź jedno słowo.

5. Jaki typ okularów wybrałaś?
Coś takiego...


6. Chcesz schudnąć?
Tak chcę, aktualnie jestem na diecie. 

7. Co miałaś na myśli zakładając bloga?  
Miałam na myśli, że będę go prowadziła systematycznie i że w przyszłości mój blog będzie popularny w Internecie.  :)

8. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Aktualnie mam bardzo dużo planów na przyszłość z czego niestety niewiele z nich jest realnych. :( 

Pozdrawiam! :)

12 komentarzy:

  1. Kilka ciekawych rzeczy się dowiedzieliśmy :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie! ;)
    Świetny rysunek :)
    Pozdrawawiam :D:P:))

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4100734306501498060#overviewstats

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej.! Jak fajnie odpowiedziałaś... :D
    <3 ;*
    Notka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć. świetny blog! serdecznie zapraszam do mnie na www.malgorzata-m.blogspot.com ; mam nadzieję,że coś Cię u mnie zainteresuje c(;

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny wpis:) miło się czyta:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej!
    od pewnego czasu śledze Twój blog!
    podziwiam Cię jesteś niesamowita:)
    piszę do Ciebie z wielką prośbą, od pewnego czasu prowadze wlasny blog http://bllablaa.blogspot.com/
    czy mogłabyś od czasu do czasu do mnie zaglądnąć i udzielic mi kilka cenny rad związanych z blogowaniem?
    byłabym ci bardzo wdzięczna:)
    i czy moglabys w którejś notce napomknąć coś o moim blogu? byłoby mi bardzo miło:)
    z góry dziękuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie jem nic słodkiego (przynajmniej się staram haha), jem więcej warzyw i owoców, a poza tym, to muszę jeść dużo mięsa bo mam słabe mięśnie, a ja lubię tylko fileta z kurczaka więc jest trudno z tym mięsem, żeby się przemóc i zjeść inne rodzaje. no i wykonuję specjalne ćwiczenia wspomagające odchudzanie i to właściwie wszystko. :)

      Usuń
  8. To nie dieta,to normalny tryb życia ;)

    polecam na yt aw6 i abs 6minut nogi,brzuch i wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. you have such a great header love it!

    OdpowiedzUsuń