środa, 14 marca 2012

Ask me.

Cześć... Dziś jest trzeci dzień od kiedy nie chodzę do szkoły i leżę rozchorowana w łóżku. Boli mnie głowa, gardło już mniej no i mam katar. Generalnie to dziś jest trochę lepiej, ale nie na tyle, żeby iść do szkoły. Jutro idę odebrać okulary i szczerze mówiąc, to trochę się obawiam jak klasa zareaguję na Weronikę w okularach. Mi osobiście okulary nie przeszkadzają w niczym, a nawet uważam je za pewnego rodzaju ozdobę czy dodatek do stroju. ; ) Ale przejdźmy do tematu notki... Dzisiaj postanowiłam dodać notkę, pod którą będziecie mogli zadawać mi pytania. Jeżeli nie wiecie czegoś o mnie i chcielibyście mnie o to zapytać to śmiało! : ) Od razu mówię, że niestosowne pytania będę oznaczała jako spam, więc mam nadzieję, że wymyślicie coś ciekawego. Także piszcie pod tą notką w komentarzach wasze pytania a ja z nich wybiorę 20 najciekawszych i odpowiem na nie w dwóch częściach. Mam nadzieję, że podobna Wam się taka forma zadawania mi pytań. Pozdrawiam! :D



                                                                                  Weronika ♥

10 komentarzy:

  1. Co najbardziej lubisz w bloggowaniu?
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. co cię zmotywowało do pisania ;)?
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy uważasz ,że przekazujesz wszystko to co chciałaś na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love this photo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę opuszczać szkoły... Powodzenia z okularami, też musiałem przez to przejść XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko do zdrowia! A jaki typ okularów wybrałaś?

    /Jakie są Twoje plany na przyszłość?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz schudnac? to nie jest obrazliwe,ja na przyklad lubie u siebie troche tu i troche tam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. co miałaś na myśli zakładając bloga ??

    mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń