czwartek, 5 stycznia 2012

LIPGLOSS by H&M

Wiem, że dosyć długo czekacie już na jakiś set, ale ja wolę dodać coś porządnego i konkretnego a nie zdjęcia kiepskiego outfitu w domu... Póki co pogoda jest koszmarna a do tego w sobotę jadę do Opola. Zresztą wszystkie informacje macie pod tym linkiem KLIK. Także outfitu w tym tygodniu raczej się nie doczekacie. Cały następny tydzień jest zawalony testami ale myślę, że w któryś dzień starczy mi czasu aby wreszcie spotkać się z Klaudią i pójść na upragnioną przez nią i przez mnie szarlotkę, no i zrobic outfit. Planowałyśmy też pójść do kina, ale w końcu nie wiem na czym stanęło. Pogubiłam się już -.-  Dziś recenzja błyszczyku z h&m, który dostałam na Boże Narodzenie. Zapraszam.

Gdyby nie to, że włosy się do niego "przyklejają", to byłby to błyszczyk idealny. Ma piękny kolor, świetnie wygląda na ustach i rozprowadza się bardzo szybko miękkim pędzelkiem. A do tego wszystkiego pięknie pachnie i mało kosztuję, bo tylko sześć złoty. Krótko, zwięźle i na temat. haha :) Także zdecydowanie polecam Wam ten błyszczyk, a teraz przejdźmy do zdjęć.

 



PS: Zapraszam na blogi zaprzyjaźnionych blogerek:
- http://black--applee.blogspot.com .
- http://bloog-nisia.blogspot.com .  
- http://klaudia--bloog.blogspot.com


+ piosenka na dziś: :D
                                                  
Weronika ♥

10 komentarzy:

  1. Też go chciałam kupić! :)

    Zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :DD.
    Mogłaś jeszcze zrobić zdjęcie jak się prezentuje na ustach ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Black Apple : jasne, tylko że jutro bo dziś już mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super. może kupię i spróbuję w końcu nie kosztuje majątek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm ma przepiękny kolor! Może też sobie go kupie, jak będzie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, bardzo lubię takie odcienie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ;** Ciekawy .. ! :)
    Obserwuję i liczę na to samo. :]

    http://biedroneczka1909.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te LIPGLOSSy z H&M <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię błyszczyków. jedyne czego używam do ust to raz na jakiś czas pomadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. plus za piosenkę ;)
    błyszczyk b fajny, chyba czas na taki zakup.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń