wtorek, 3 stycznia 2012

przesyłka od Limonkowegoszyku

Cześć. : ) Wczoraj byłam na poczcie odebrać przesyłkę z Limonkowegoszyku.pl. W środku znalazłam piękny pierścionek w kształcie kokardki, bransoletkę z kluczem, niebieskie kolczyki i trochę długie, brązowe kolczyki.      ( Dwie ostatnie pary kolczyków dostałam w gratisie! :D ) Także pozdrawiam serdecznie panią Marlenę z limonkowegoszyku i dziękuję za biżuterię. Jest świetna! A Wy co o niej sądzicie? : )


 


Szczerze Wam powiem, że mój aparat spisuje się bardzo dobrze z czego jestem bardzo bardzo zadowolona. A Wam jak podobają się zdjęcia z tej i kilku poprzednich notek robione nowym aparatem? :)

Weronika ♥

14 komentarzy:

  1. rób zdjęcia macro kiedy robisz zdjęcia małym rzeczom lub z bliska wtedy będą jeszcze ładniejsze i wyraźniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Inopportune . : może nie widać, ale robiłam trybem macro. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka bardzo ładna, z resztą teraz modna :)
    Jak już tu jestem, to dodaję przy okazji do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłaś założyć na siebie to lepiej by było widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionek boski! ;) bardzo fajne rzeczy dostałaś. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek kokardka jest świetny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O masz ten boski pierścionek, którego chce :DD.
    Mi się zdjęcia bardzo podobają. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak najbardziej OK ; D Jaki masz aparat ? : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aleks: http://nika--bloog.blogspot.com/2012/01/moj-aparat.html :D

    OdpowiedzUsuń