wtorek, 24 stycznia 2012

Zakupy w C&A! ♥

Cześć. Po kilkudniowej przerwie od blogowania wracam z nową energią i siłą do pracy. W najbliższym czasie chciałabym wprowadzić kilka zmian, w wygląd bloga. Będą to między innymi: nagłówek, szablon, czcionka tekstu i inne pierdoły, którymi nie będę Was zanudzała. Postanowiłam także zorganizować dla Was livechat, ale nie wiem jeszcze konkretnie kiedy, ponieważ ten tydzień mam cały zajęty, a potem jadę na dwa tygodnie do Kobierzyc, a nie wiem czy będę miała tam czas na takie rzeczy. Także co do tego, to jeszcze się jakoś umówimy. : ) Bardzo chciałam także zmienić formę notek, ale co do tego to niespodzianka! : ) No i poza tym to muszę zacząć robić więcej outfitów, oraz regularniejsze wpisy. Plan jest i mam nadzieję, że będę się go trzymać! : ) A teraz przejdźmy do dzisiejszego dnia. A mianowicie byłam tak około godziny osiemnastej na zakupach, z których tylko jedna rzecz była przeceniona, a był to piękny, granatowo-szary, sługi sweter z C&A. Poza nim wzbogaciłam się dziś, o białą bluzeczkę, z granatowymi napisami. A do tego, żeby kupić także coś porzyteczego kupiłam jeszcze spodnie, proste, czarne z zamiem na tylnej kieszeni oaz gumki do włosów, które w moim domu zawsze znikały bez śladu. :O Dzisiejszy wpis troszeczkę refleksyjy, ale myślę, że przyda się temu blogowi lekka metamorfoza. Co sądzicie?






 

 

 


sweter-C&A
bluzka-C&A
spodnie-C&A
gumki-C&A
Jednym słowem obkupiłam się dzisiaj w C&A. haha ♥
Weronika ♥

14 komentarzy: