piątek, 20 stycznia 2012

Przesyłka od Limokowegoszyku.

Cześć. : ) Od kilku dni Was zaniedbywałam za co bardzo przepraszam. ;* Staram się dodawać  notki regularnie, ale szkoła i inne obowiązki troszeczkę mi to uniemożliwiają, czego efektem są byle jakie i dodawane niecodziennie notki. Od dziś mamy weekend więc sądzę, że notki będę dodawała częściej i  w "lepszej jakości". A propos weekendu ... Jakie macie plany na nadchodzące dwa dni? Przeleżycie je w cieplutkim łóżeczku z ciepłą herbatką i laptopem na kolanach? A może spędzicie ten weekend aktywnie? : ) Mój weekend głównie składa się ze spotkań z koleżankami i shoppingu z mamą, która z Wrocławia przyjeżdża dopiero jutro. : ( A teraz przejdźmy do tematu notki. Kilka dni temu dostałam przesyłkę od Limonkowego szyku. W środku znajdowała się przepiękna bransoletka z wiolonczelą ♥, piękne mini fioletowe kolczyki wkręty oraz gratis w postaci czarnych, skromnych a jednocześnie bardzo eleganckich kolczyków. Pod notką macie zdjęcia + link do sklepu. : )


 




bransoletka \ kolczyki - Limonkowyszyk
 Weronika ♥

9 komentarzy:

  1. zapraszam do mnie. mozna wygrac piekny pierscionek z h&m

    http://theblackpearl2012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty szablon, jeżeli można się tak wyrazić :)
    Sama robiłaś, czy skądś brałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Też bym taką bransoletkę chciała XD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prezenciki ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń