piątek, 27 stycznia 2012

What new?

Wczoraj wybrałam się na drobne zakupy, których efektem był prześliczny portfel i pierścionek z kokardką. Jakiegoś konkretnego portfela nie miałam już od dawna, a ten który kupiłam jest idealny pod każdym względem. ♥ Dzisiaj czeka mnie pakowanie się, co nie jest moją mocną stroną, ponieważ zawsze gdy wyjeżdżałam na dłużej brałam tyle rzeczy, że potem z dwóch walizek, pięciu toreb i dwóch reklamówek z pomocą mojej mamy robiła się jedna walizeczka. haha :) Także zmykam się pakować a Was zapraszam serdecznie na zdjęcia. ♥

         
         


 


 Jak Wam się podoba? :* Jutro rano wyuszam do Kobierzyc, gdzie mam zamiar zrobić kilka setów, a przy Hubercie jest to całkiem możliwe, także bądźcie czujni!!  ♥

Weronika ♥

7 komentarzy:

  1. haha. bardzo dużo osób ma te portfele z House'a. Też miałam sobie kupic, bo mi się podobają. Ale kupiłam inny.

    Kokardka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz od dawna poluje na ten pierścionek . ; *
    Odwiedzam twój blog codziennie . I co raz bardziej mi sie podoba .
    Powodzenia . Powiem moim znajomym żeby sobie twój n blog obejrzeli bo warto ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek mi się strasznie podoba, widziałam go zresztą na żywo i kupiłabym go ale niestety nie mogę nosić biżu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się podoba ten portfel <3 :D

    OdpowiedzUsuń