piątek, 13 stycznia 2012

Moja biżuteria part II

Witam. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam drugą część mojej kolekcji biżuterii. Mam jej dosyć sporo, także jak uprzedzałam w poprzedniej notce podzieliłam ją na kilka części. Głównym tematem dzisiejszej części są kolczyki. Bez zbędnego pisania macie tutaj zdjęcia moich wszystkich kolczyków wraz z nazwamisklepów, w których zostały one zakupione. 


 - dostałam na komunie.




 - h&m.

 - h&m.


 - zwykły sklep.




 - h&m.

 
- h&m.


 - h&m.


 -h&m.


 - Svarovski.




Podoba Wam się? Mam nadzieję, że tak! A tymczasem ja zabieram się za lekkie zmiany w wyglądzie bloga. Miłego weekendu kochani. ^^

Weronika ♥

17 komentarzy:

  1. z hm mi sie podobaja ;]

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka kolekcja kolczyków! fajne są :D podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaskółki i serduszka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz te moje ostatnie, które ja mam aktualnie w uszach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kolekcja ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, przegląd go często :)
    polub mnie na facebooku ja zrobię to samo :D


    http://www.facebook.com/pages/e-jestemnikonpl/290002594370393

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te jaskółki i koniczynka < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę kolekcji , ja każde kolczyki jakie mam gubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://nikoolaa.blogspot.com/2012/01/szminka-lasting-finish-by-kate-moss.html polecam !

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :D
    na pewno będę wpadać częściej i oczywiście obserwuję :]
    pozdrawiam! :]

    OdpowiedzUsuń